Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Korumaları yok deneyecek seviyede zayıftı, iç kısmındaki adres nefes alabilecek bir malzeme değil birde bacak boyu 185 civarı boylarda insanlara hitap ediyordu. Genel olarak kalite eksikliği vardı. Birde LBC pantolonu denediğim için konuşacağım yandan giymek düşündüğüm kadar pratik bir iş değilmiş.
Evet korumaları zayıf. Ben onun için değiştirdim. Bir kez düşüp sürüklendim. Ufak tefek zedelenmeler oldu ama korudu. Hala kullanıyorum.
Spidi güzel ama o paraya değer mi bilmiyorum. Ayrıca kalça koruması yok.
Çıkarıp giymek alışınca çok hızlı oluyor. Özellikle avm gibi kapalı ve sıcak yerlerde motosiklet pantolonu eziyet oluyor. Ama bunu hemen çıkarıp arka çantaya atıyorum. Rahat ediyorum.




