Kışlık Termal İçlik ve Diğer Malzemeler (Dikkat! Tatlısu Motorcusu İçermez)

Katılım
29 Ara 2013
Mesajlar
135
İçlik konusunda columbia markasınıda tavsiye edebilirim.Fiyat biraz yüksektir ama hakeden bir ürün.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
decathlon'dan sanırım aynı eldiveni, deri uzun bilekli eldivenlerin altına bazen iç eldiven olarak kullanıyorum. Yalnız iki sıkıntısı var, bi tanesi rüzgarı kesmiyor ikincisi de zaten elinize tam oturacak şekilde olan eldiveninizde, az da olsa parmakların hareketini kısıtlayıcı bir etki yapabiliyor.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
o üründen ben kullanıyorum yaklaşık 2 aydır, feyizoğlundan almıştım, aslında tam bahar ayları için bir ürün, havaların çok soğuk olmadığı ama rüzgarın direkt diz ve bacak üstünden geçerek bilhassa o bölümleri üşüttüğü aylarda direkt kot pantolon üstüne iyi oluyor, dizlerdeki üşümeyi kesiyor. hava 10derecenin altına düştüğünde bile soğuğu hissettirmiyor diz çevresine(içi polar, diz kısmında da ayrıca köpük var) ama bu sefer kapatamadığı üst kısımlar(takımlar) üşüyor :) Şu anda Ankara'da kullanıyorum hergün, artık havalar iyice soğuduğundan üstüne bir de scoyco yağmurluğu giyiyorum, böylece rüzgar bir kat daha kesiliyor ve 25'er dakikalık işe gidişim/dönüşüm rahat oluyor(ortalama hız 100). Dediğim gibi havanın ne çok soğuk ne de sıcak olduğu bahar ayları için bir ürün diye düşünüyorum. Ayak bileğine de düşmüyor, üst tarafında sıkmak için lastikleri var.

Ancak böbreklere iyi rüzgar yiyorum şu an ve bir şeyler sararak idare ediyorum, yazlık venom air koruyamıyor ne yazık ki, onun için hem kışlık monta hem de arkadaşın birinin dediği gibi direkt pantolon üstüne giyip işe gidebileceğim ve orda çıkarabileceğim bir kışlık pantolona ihtiyacım var.

Bu dizlik ürününü bende kullanıyorum oldukça başarılı içerisinde köpük bir nebze olsun korumayı ve özellikle rüzgarı kesmesi hususunda çok faydalı bir ürün, tavsiye ederim.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Konuyu okurken Decathlon eldiveni gördüm tam bu urun o özelliklere sahip değil diyecektim ki yazılmış. Orada çalışıyorum. Sorusu olan varsa cevaplayayım.

novadry yazan ürünleri alırsanız sıkıntı yaşamazsanız. goratexin adı farklı versiyonu.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Konuyu okurken Decathlon eldiveni gördüm tam bu urun o özelliklere sahip değil diyecektim ki yazılmış. Orada çalışıyorum. Sorusu olan varsa cevaplayayım.

novadry yazan ürünleri alırsanız sıkıntı yaşamazsanız. goratexin adı farklı versiyonu.

Decathlonda olan ve "novadry" özellikli bir eldiven var mı ki?! ben sitesinde bulamadım da :) novadry diye aratınca bottan başka birşey çıkmıyor.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Novadry eldiven var fiyatta 39.95 olması lazım tam stok var mı bilmiyorum şu an benim yan departmanda. Yarın işe gidince bakarım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ucuzdan pahalıya yandan fermuarlı pantolonlar.
Ben en üsttekini kullanıyorum. Bu üçüncü kış olacak. Fiyat performans oranı iyi. Kalça ve diz koruması da var. Gerçi ben Sas-Tec koruma koydum içlerine. Spidi nin kalça koruması yok bu arada.

http://www.hudsonderi.com/?urun-2969-lbc-yandan-fermuarli-cordura-pantolon
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Revit-Yandan-Fermuarli-Yazlik-Pantolon-Axis-Siyah_13123.html
http://www.hondamototal.com/?urun-1204-SPIDI-GRADUS-II-Yandan-Fermuarli-Pantalon.html
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimki geçiriyor. Ama yenilerin kumaşı biraz değişik gibi geldi. 2 yıl oldu ben alalı. Belki yeni olanlar geçirmiyordur. Ağ kısmı en zayıf yeri oluyor. Oradan alır tahminim.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok pahalı ürünler bence. içlik + normal pantolon üzerine yağışlı havalarda yağmurluk max 100TL. optimum çözüm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunların korumaları var. Kumaşları da sürtünmeye dayanıklı. Ayrıca çok kolay giyip çıkarılıyorlar. İş yerine gidince termal içlikle oturmak eziyet oluyor. Pahalı ama uzun süre kullanılabilir.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunların korumaları var. Kumaşları da sürtünmeye dayanıklı. Ayrıca çok kolay giyip çıkarılıyorlar. İş yerine gidince termal içlikle oturmak eziyet oluyor. Pahalı ama uzun süre kullanılabilir.
içlikle bütün gün durulmuyor tabi, çıkarıvericen 3dk'da.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
http://www.feyizoglu.com/Windtech-Ruzgar-Gecirmez-Alt-iclik_45729.html#0 arkadaşlar bu ürün deneyen var mı? Sadece çok soğuk günlerde hiç çıkarmadan kullanmayı düşünüyorum lakin motordan inince kapalı ortamda sımşırık ter yapar mı? buna alternatif ne önerebilirsiniz max 120 lira bütçem var hiç çıkarmadan çok soğuk günlerde kullanabilceğim? Yorumlar için teşekkürler...
Kapalı ortamın sıcaklığına bağlı, bizim işyeri çok sıcak, şu Tex'in ince bir içliğini kullanmama rağmen pişiriyor. T-shirtle çalışıyorum ben öyle söyleyeyim.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunu çıkarmazsan kesin pişersin. 3 katman diyor. İçi de polar sanırım.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Ucuzdan pahalıya yandan fermuarlı pantolonlar.
Ben en üsttekini kullanıyorum. Bu üçüncü kış olacak. Fiyat performans oranı iyi. Kalça ve diz koruması da var. Gerçi ben Sas-Tec koruma koydum içlerine. Spidi nin kalça koruması yok bu arada.

http://www.hudsonderi.com/?urun-2969-lbc-yandan-fermuarli-cordura-pantolon
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Revit-Yandan-Fermuarli-Yazlik-Pantolon-Axis-Siyah_13123.html
http://www.hondamototal.com/?urun-1204-SPIDI-GRADUS-II-Yandan-Fermuarli-Pantalon.html

LBC pantolonu yerli üretim diye imalatçısını gidip bulup denedik almadık.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
neden beğenmediniz peki? neyi hoşunuza gitmedi??

Korumaları yok deneyecek seviyede zayıftı, iç kısmındaki adres nefes alabilecek bir malzeme değil birde bacak boyu 185 civarı boylarda insanlara hitap ediyordu. Genel olarak kalite eksikliği vardı. Birde LBC pantolonu denediğim için konuşacağım yandan giymek düşündüğüm kadar pratik bir iş değilmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst