o üründen ben kullanıyorum yaklaşık 2 aydır, feyizoğlundan almıştım, aslında tam bahar ayları için bir ürün, havaların çok soğuk olmadığı ama rüzgarın direkt diz ve bacak üstünden geçerek bilhassa o bölümleri üşüttüğü aylarda direkt kot pantolon üstüne iyi oluyor, dizlerdeki üşümeyi kesiyor. hava 10derecenin altına düştüğünde bile soğuğu hissettirmiyor diz çevresine(içi polar, diz kısmında da ayrıca köpük var) ama bu sefer kapatamadığı üst kısımlar(takımlar) üşüyorŞu anda Ankara'da kullanıyorum hergün, artık havalar iyice soğuduğundan üstüne bir de scoyco yağmurluğu giyiyorum, böylece rüzgar bir kat daha kesiliyor ve 25'er dakikalık işe gidişim/dönüşüm rahat oluyor(ortalama hız 100). Dediğim gibi havanın ne çok soğuk ne de sıcak olduğu bahar ayları için bir ürün diye düşünüyorum. Ayak bileğine de düşmüyor, üst tarafında sıkmak için lastikleri var.
Ancak böbreklere iyi rüzgar yiyorum şu an ve bir şeyler sararak idare ediyorum, yazlık venom air koruyamıyor ne yazık ki, onun için hem kışlık monta hem de arkadaşın birinin dediği gibi direkt pantolon üstüne giyip işe gidebileceğim ve orda çıkarabileceğim bir kışlık pantolona ihtiyacım var.
Konuyu okurken Decathlon eldiveni gördüm tam bu urun o özelliklere sahip değil diyecektim ki yazılmış. Orada çalışıyorum. Sorusu olan varsa cevaplayayım.
novadry yazan ürünleri alırsanız sıkıntı yaşamazsanız. goratexin adı farklı versiyonu.
içlikle bütün gün durulmuyor tabi, çıkarıvericen 3dk'da.Bunların korumaları var. Kumaşları da sürtünmeye dayanıklı. Ayrıca çok kolay giyip çıkarılıyorlar. İş yerine gidince termal içlikle oturmak eziyet oluyor. Pahalı ama uzun süre kullanılabilir.
Kapalı ortamın sıcaklığına bağlı, bizim işyeri çok sıcak, şu Tex'in ince bir içliğini kullanmama rağmen pişiriyor. T-shirtle çalışıyorum ben öyle söyleyeyim.http://www.feyizoglu.com/Windtech-Ruzgar-Gecirmez-Alt-iclik_45729.html#0 arkadaşlar bu ürün deneyen var mı? Sadece çok soğuk günlerde hiç çıkarmadan kullanmayı düşünüyorum lakin motordan inince kapalı ortamda sımşırık ter yapar mı? buna alternatif ne önerebilirsiniz max 120 lira bütçem var hiç çıkarmadan çok soğuk günlerde kullanabilceğim? Yorumlar için teşekkürler...
Ucuzdan pahalıya yandan fermuarlı pantolonlar.
Ben en üsttekini kullanıyorum. Bu üçüncü kış olacak. Fiyat performans oranı iyi. Kalça ve diz koruması da var. Gerçi ben Sas-Tec koruma koydum içlerine. Spidi nin kalça koruması yok bu arada.
http://www.hudsonderi.com/?urun-2969-lbc-yandan-fermuarli-cordura-pantolon
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Revit-Yandan-Fermuarli-Yazlik-Pantolon-Axis-Siyah_13123.html
http://www.hondamototal.com/?urun-1204-SPIDI-GRADUS-II-Yandan-Fermuarli-Pantalon.html
LBC pantolonu yerli üretim diye imalatçısını gidip bulup denedik almadık.
neden beğenmediniz peki? neyi hoşunuza gitmedi??