Kışlık Termal İçlik ve Diğer Malzemeler (Dikkat! Tatlısu Motorcusu İçermez)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Korumaları yok deneyecek seviyede zayıftı, iç kısmındaki adres nefes alabilecek bir malzeme değil birde bacak boyu 185 civarı boylarda insanlara hitap ediyordu. Genel olarak kalite eksikliği vardı. Birde LBC pantolonu denediğim için konuşacağım yandan giymek düşündüğüm kadar pratik bir iş değilmiş.

Evet korumaları zayıf. Ben onun için değiştirdim. Bir kez düşüp sürüklendim. Ufak tefek zedelenmeler oldu ama korudu. Hala kullanıyorum.
Spidi güzel ama o paraya değer mi bilmiyorum. Ayrıca kalça koruması yok.
Çıkarıp giymek alışınca çok hızlı oluyor. Özellikle avm gibi kapalı ve sıcak yerlerde motosiklet pantolonu eziyet oluyor. Ama bunu hemen çıkarıp arka çantaya atıyorum. Rahat ediyorum.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Ben spidi yi maltepe de otururken 2 sokak aşagıdaki bir godaman arkadastan yarı fiyatına almıştım. Giymeden bana sattı. Fiyatını geçersek 10 numara pantolon içligi korumalari çok iyi. 2 hafta önce tech90 full kevler pantolon ve YDS uzun bot aldım. Böyle şahane yerli ürünler uretilebildigini görmek onur verici.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
arkadaşlar bu konuyu hortlatmak istemezdim :)
ama kafasında soru işareti olan ve bilgi isteyen arkadaşlar için buna mecburum :bestmt:

ben de termal içlik konusunda kararsızdım ve antalyada motosiklet malzemesi satanlar dahil heryeri dolaştım ama istediğim içliği hiçbiryerde bulamadım

thermoform markanın plus modelini internetten sipariş ettim konu farklı yerlere gitmiş ama sadece içlik arayan arkadaşlar için şu adresten dün sipariş ettim az önce elime ulaştı 65 tl 6.5 tl kargosu var.http://www.sanalpazar.com/Thermoform-Plus-Termal-Iclik-Takim__isp11342934

peki neden bu içliği tercih ettim ben hem normal gündelik hayatta hem de motosiklet için kullanmak istiyordum bu içliğin motosiklet için faydası ne dirsek-diz-bel ve kalça kısımları içten polar destekli çift kat yani.kumaşı likra kumaş değil değişik daha kaliteli bir kumaşı var işçilik ve dikimine de tam poan verdim :cat:en önemlisi ise bel ve diz bölgesinin çift katlı olması malum motosiklet üzerinde en fazla soğuğa maruz kalan ve etkilenen hassas yerler.
bana sorarsanız fiyatını fazlasıyla hakediyor.epey araştırdım bu fiyata bu özellikte içlik yok.
arkadaşlar normal bedeniniz neyse o bedenden söyleyebilirsiniz ama body tarzı hafif sarsın diyorsanız bir beden küçük alın


buyurun gerçek resimleri





 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
arkadaşlar bu konuyu hortlatmak istemezdim :)
ama kafasında soru işareti olan ve bilgi isteyen arkadaşlar için buna mecburum :bestmt:

ben de termal içlik konusunda kararsızdım ve antalyada motosiklet malzemesi satanlar dahil heryeri dolaştım ama istediğim içliği hiçbiryerde bulamadım

thermoform markanın plus modelini internetten sipariş ettim konu farklı yerlere gitmiş ama sadece içlik arayan arkadaşlar için şu adresten dün sipariş ettim az önce elime ulaştı 65 tl 6.5 tl kargosu var.http://www.sanalpazar.com/Thermoform-Plus-Termal-Iclik-Takim__isp11342934

peki neden bu içliği tercih ettim ben hem normal gündelik hayatta hem de motosiklet için kullanmak istiyordum bu içliğin motosiklet için faydası ne dirsek-diz-bel ve kalça kısımları içten polar destekli çift kat yani.kumaşı likra kumaş değil değişik daha kaliteli bir kumaşı var işçilik ve dikimine de tam poan verdim :cat:en önemlisi ise bel ve diz bölgesinin çift katlı olması malum motosiklet üzerinde en fazla soğuğa maruz kalan ve etkilenen hassas yerler.
bana sorarsanız fiyatını fazlasıyla hakediyor.epey araştırdım bu fiyata bu özellikte içlik yok.
arkadaşlar normal bedeniniz neyse o bedenden söyleyebilirsiniz ama body tarzı hafif sarsın diyorsanız bir beden küçük alın


buyurun gerçek resimleri

[url]http://i.hizliresim.com/Z1m163.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/ozoz5X.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/lzmzXQ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VymyOB.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/nGZGdN.jpg[/url]

Bende bu ara alsammı almasammı diyordum sizin yazdıklarınızla dahada cesaretlendim bugün yarın sipariş veririm.
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
selam. 4riders ın linkini paylaştığın yağmurluk takımını aldım. su geçirmezlik konusunda hiç bir sıkıntım yok ama malesef ek yerleri acayip dandik. 1 hafta kullanımdan sonra cırtları tek tek elimde kalmaya başladı...
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
Roleff aldım. N11 de vardı. Alt üst balaclava 69 tl gibi bir fiyat. Tamamen polyester ve çok kötü. Bu tür ürünleri deneyerek almanızı tavsiye ederim. Daginin termal atletleri vs var. Onlar nisbeten güzel.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst