- Katılım
- 10 Haz 2011
- Mesajlar
- 444
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi lastiklein ısınmasını motorun sıcaklığını falan birkenara bırakıp düşünün,
a noktasından b noktasına giderken,
100km/h ile gidip daha erken varmakmı,yoksa
50km/h ile gidip daha geç varmmakmı ?
yavaş giderken daha fazla soğuğa maruz kalıyoruz,hızlı giderkende daha çok soğuk yiyoruz,
gerçi ben normal gidiyorum ama bugün yolda aklıma geldi soriyim dedim belki bilen eden biri vardır.
a noktasından b noktasına giderken,
100km/h ile gidip daha erken varmakmı,yoksa
50km/h ile gidip daha geç varmmakmı ?
yavaş giderken daha fazla soğuğa maruz kalıyoruz,hızlı giderkende daha çok soğuk yiyoruz,
gerçi ben normal gidiyorum ama bugün yolda aklıma geldi soriyim dedim belki bilen eden biri vardır.