kışın motoru içeri alcam ama nasıl bi şekilde koymam lazım

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
tekerlerin havasını indircemmi benzin içinde olacakmı kısa bi bilgi verebilirmisiniz forumda bulamadım
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Forumda araştırabilirsin bunun hakkında çok konu açıldı:)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Ben hersene aküyü söküyorum orta ayaklığa alıp üstünü örtüyorum:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
eğer uzunca süre kullanmayacaksan,

komple şasi dahil yağlı bez ile silersin paslanma oluşmasın diye,
benzın deposunu boşaltırsın,
aksi taktirde depondakı benzın uçacak ve gerıde kalan su birikintisi,
veya benzin tortusu karbüratörünü batıracaktır ve sonradan çalışmasını engelleyecektır,
motorun çalışması gerektiği yaz sezonunda ise yeni yağ koymalısın,
akünü sök ve düzgün bir yere kaldır,
kullanacağın zamanda en az 3 saat şarj ettir öyle tak,
gerekli tüm yerleri yağla,
zincir dişliler,
göbekler ve hareket eden tüm aksamları.
hava girecek yerlerı örtersın,
egzoz hava fıltresı vs...

lastik havalarını komple indirme fakat çok basınç bulunmasın,
sehpaya kaldır ve üzerini ört toz toprak su değmesın,

Kolay Gelsin....
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yukardaki bilgiler doğru
lastik altına takta, karton benzeri bişiler koyman yararına olacaktır
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
benzin dolu olması mı lazım boşmu olması lazım birde deponun muslunu kapamakmı lazım yoksa acık durması lazım veya deponun muslunu kapayıp motordaki benzin olması lazım dimi öylemi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst