eğer uzunca süre kullanmayacaksan,
komple şasi dahil yağlı bez ile silersin paslanma oluşmasın diye,
benzın deposunu boşaltırsın,
aksi taktirde depondakı benzın uçacak ve gerıde kalan su birikintisi,
veya benzin tortusu karbüratörünü batıracaktır ve sonradan çalışmasını engelleyecektır,
motorun çalışması gerektiği yaz sezonunda ise yeni yağ koymalısın,
akünü sök ve düzgün bir yere kaldır,
kullanacağın zamanda en az 3 saat şarj ettir öyle tak,
gerekli tüm yerleri yağla,
zincir dişliler,
göbekler ve hareket eden tüm aksamları.
hava girecek yerlerı örtersın,
egzoz hava fıltresı vs...
lastik havalarını komple indirme fakat çok basınç bulunmasın,
sehpaya kaldır ve üzerini ört toz toprak su değmesın,
Kolay Gelsin....