Kısa Koşu Sındırgı Gezisi Çıtır (550) Km

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eyvallah Uğur :rendeer: senle zaten tanışığızda (Geçen sene İznik gölü kampı :wiinkk: ) önemli değil bir daha tanışırız :cherry: Ağustos sonu inş. gelecem o taraflara :cat:
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
144
Çok güzel bir gezi olmuş , gezmiş gibi oldum ellerinize motorunuza sağlık :)
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Hey maşallah. Güzel gezi olmuş yine. Festivalde harikaymış:cat: Yerinde durmuyosun abi sen bu gidişle bi dünya turu yaparsın :D
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
tamam başgan...senin fotolarda ara ara bi kısa devre görüyorum ortadan çizgiler falan...:p

Evet fotoğraf makinesinin kak yemesi o :santa: ama facede senden bile şüphelenenler var o çizgiler için ganga :p

Hey maşallah. Güzel gezi olmuş yine. Festivalde harikaymış:cat: Yerinde durmuyosun abi sen bu gidişle bi dünya turu yaparsın :D

Eyvallah Okan teşekkür ederim :rendeer: hayırlısıyla bi Karadeniz turunu yapalımda Dünya turunu o zaman düşünürüz artıkın :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet kesinlikle haklısın :cat: Salcano gibi harika fotoğraflar :cherry:

CBF 150 ye benzemesinden iyidir :p
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
güzel gezi...eline sağlık...yolun hep açık olsun...
karşıya geçirdiğin kaplumbağanın adınada teşekkür ederim...mt ye yakışan bi hareket olmuş...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Eyvallah Uğur :rendeer: senle zaten tanışığızda (Geçen sene İznik gölü kampı :wiinkk: ) önemli değil bir daha tanışırız :cherry: Ağustos sonu inş. gelecem o taraflara :cat:

Abi İznik'e gelmek kısmet olmamıstı. Pazar sabahı gelecektim,gece o kötü haberi aldım gelemedim. İnsallah bu seneye diyelim o zaman :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
işte benim hemşerim böyle gezgindir, bulmuş motorcunun hası ümmet abi yi bir güzel gezmişler ve paylaşmışlar ,bana yapmış olduğun gezi teklifi için ayrıyeten teşekkür ederim, ne de güzel olurdu üç kişi gezmesi,olsun hayırlısı başka zaman olur inşallah, paylaşım için teşekkürler dostum .saygılar...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
güzel gezi...eline sağlık...yolun hep açık olsun...
karşıya geçirdiğin kaplumbağanın adınada teşekkür ederim...mt ye yakışan bi hareket olmuş...

Teşekkür ederim sağolun :rendeer: Kaplumbağaya daha doğrusu kaplumbağalara kıyamadım kıyamadık evet bir tanede çok küçük yavru denk geldi onuda Ümmet abi durup geçirdi karşıya ama benim gıcık fotğraf makinasının yutup çıkartmadığı resimler arasında kalmış maalesef :pale:

Abi İznik'e gelmek kısmet olmamıstı. Pazar sabahı gelecektim,gece o kötü haberi aldım gelemedim. İnsallah bu seneye diyelim o zaman :)

Allah Allah :silent: bana sanki tanıştık gibi geliyor ama neyse nasip inş. bu seneye dediğin gibi :cat:

işte benim hemşerim böyle gezgindir, bulmuş motorcunun hası ümmet abi yi bir güzel gezmişler ve paylaşmışlar ,bana yapmış olduğun gezi teklifi için ayrıyeten teşekkür ederim, ne de güzel olurdu üç kişi gezmesi,olsun hayırlısı başka zaman olur inşallah, paylaşım için teşekkürler dostum .saygılar...

Teşekkür ederim hocam saygılar bizden :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hakkaten la doğru söylüyon aman sonu cbf gibi %50 zararla satmak olmasın :king:
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
183
Katılamadım ya size oda bana dert oldu, sözümde duramadım hakkınızı helal edin. İnşallah bir gün görüşürüz.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Helal-i hoş olsun abi ne demek :wiinkk: sağ salim hallettin ya işlerini önemli olan o :cat: gönüller bir her zaman yaparız tekrarını
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
sındırgıya gıdılmıs o bıcım gezılmıs stres ten uzakda denge oranı saglanmıs.metehan benı dusunmus rıcacı olmus ahmet abım hayatın gercegını lank deyu yuzune vurmus abovvv neler olmus neler....yarabbım bu sıkıntılı gunlerıde atlatmayı nasıp edecek ınsallah.2013 (13)undenmıdır pek bı sıkıntılı gecıo.ama 5 ay kaldı.2014 yazında bu 2013 un acısını cıkartmayan mutlu ne olsun.ne kötayası ne pandası ne antalyası ne bodrumu goreceksınız bak.tekerıne saglık ahmet abı kumlaya kadar geldın ınsallah karacabey ede donecek o tekerlek.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Dediğin gibi inşallah seneye.

İnşallah abi :cat:

sındırgıya gıdılmıs o bıcım gezılmıs stres ten uzakda denge oranı saglanmıs.metehan benı dusunmus rıcacı olmus ahmet abım hayatın gercegını lank deyu yuzune vurmus abovvv neler olmus neler....yarabbım bu sıkıntılı gunlerıde atlatmayı nasıp edecek ınsallah.2013 (13)undenmıdır pek bı sıkıntılı gecıo.ama 5 ay kaldı.2014 yazında bu 2013 un acısını cıkartmayan mutlu ne olsun.ne kötayası ne pandası ne antalyası ne bodrumu goreceksınız bak.tekerıne saglık ahmet abı kumlaya kadar geldın ınsallah karacabey ede donecek o tekerlek.

Teşekkürler Mutlu :rendeer: senin yapman gereken kafana kasktan başka bir şey takmamak su akacak yolunu bulacak göreceksin :wiinkk: Karacabey-Kötaya arası kısa koşu biliyorsun ne demiştim "Bir gün ansızın gelebilirim" :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst