Çok güzel bir gezi olmuş , gezmiş gibi oldum ellerinize motorunuza sağlık![]()
abim tekerine sağlık. oralarda olmak ısterdım..![]()
Vento benim yetkim dahilinde değilale: yengenin vesaiti ganga :sunny: Salcoda bana lazım o iş biraz yaş yani :farao:
tamam başgan...senin fotolarda ara ara bi kısa devre görüyorum ortadan çizgiler falan...![]()
Hey maşallah. Güzel gezi olmuş yine. Festivalde harikaymış:cat: Yerinde durmuyosun abi sen bu gidişle bi dünya turu yaparsın![]()
Eyvallah Uğur :rendeer: senle zaten tanışığızda (Geçen sene İznik gölü kampı :wiinkk: ) önemli değil bir daha tanışırız :cherry: Ağustos sonu inş. gelecem o taraflara :cat:
güzel gezi...eline sağlık...yolun hep açık olsun...
karşıya geçirdiğin kaplumbağanın adınada teşekkür ederim...mt ye yakışan bi hareket olmuş...
Abi İznik'e gelmek kısmet olmamıstı. Pazar sabahı gelecektim,gece o kötü haberi aldım gelemedim. İnsallah bu seneye diyelim o zaman![]()
işte benim hemşerim böyle gezgindir, bulmuş motorcunun hası ümmet abi yi bir güzel gezmişler ve paylaşmışlar ,bana yapmış olduğun gezi teklifi için ayrıyeten teşekkür ederim, ne de güzel olurdu üç kişi gezmesi,olsun hayırlısı başka zaman olur inşallah, paylaşım için teşekkürler dostum .saygılar...
Evet kesinlikle haklısın :cat: Salcano gibi harika fotoğraflar :cherry:
CBF 150 ye benzemesinden iyidir![]()
Helal-i hoş olsun abi ne demek :wiinkk: sağ salim hallettin ya işlerini önemli olan o :cat: gönüller bir her zaman yaparız tekrarını
Dediğin gibi inşallah seneye.
sındırgıya gıdılmıs o bıcım gezılmıs stres ten uzakda denge oranı saglanmıs.metehan benı dusunmus rıcacı olmus ahmet abım hayatın gercegını lank deyu yuzune vurmus abovvv neler olmus neler....yarabbım bu sıkıntılı gunlerıde atlatmayı nasıp edecek ınsallah.2013 (13)undenmıdır pek bı sıkıntılı gecıo.ama 5 ay kaldı.2014 yazında bu 2013 un acısını cıkartmayan mutlu ne olsun.ne kötayası ne pandası ne antalyası ne bodrumu goreceksınız bak.tekerıne saglık ahmet abı kumlaya kadar geldın ınsallah karacabey ede donecek o tekerlek.