- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 4,756
- Konu Yazar
- #1
Küçük fakat eğlenceli apriliam ile (sr50 cik) herzamanki rutin pazar gezintisinde bu sefer hiç olmadığı kadar yoldan çıktım sanırım 
Artık benimde bir cross alma zamanım gelmiş...
Güzergah çok kısa fakat saattler sürdü. Tamamı 45 km civarında . 5 saate ve 6-7 tl lik benzin yeterli oldu.
Aslında planım da Garipçe,Rumeli Feneri köyü ve kilyos ta vardı fakat yoldan çıkmak buralardan vazgeçmemi gerektirdi.Umarım önümüzdeki pazar da hava güzel olur ve yolun kalan kısmınıda tamamlarım.
Fazla uzatmadan fotolarımıza geçelim...
Bu arada yolda görüp te selam verdiğim fakat kendilerinin hiç umursamadığı endurocu guruplara teessüflerimi iletirim.Büyük makineyle gittimde de ben kendilerini sallamayacağım
Korna basarak geçerler yanımdan inşallah 
Yola İstanbulun en güzide semtlerinden biri olan (aynı zamanda doğduğum büyüdüğüm halada yaşadığım semttir) Yeniköyden başladım fakat oralarda fotograf çekmek hiç aklıma gelmedi
İlk durak Sarıyer Havantepe
Havantepeden marmara istikametine boğaz görüntüsü
Havantepeden Karadenize doğru
Motorda beni çekti ara sıra
Rumeli kavağında bir plaj . YAz kış hep kalabalıkmı olur yaw
Güneşlenen bir martı
Yoldan ilk çıktığım noktalardan biri
Muşmula toplamadan olmaz
Koç üniversitesi yakınından bir manzara (çok bilinen ve mutlaka durulan bir noktadır.
Arazi ve manzara muhteşem
Çok yakın bir zamanda bir gurup domuz burada çamurla oynamışlar.
Buda yaban domuzu ayak izleri
Bazen yol bitebiliyor
bazı ihtiyaçları giderme molaları oluyor banada
Köylü abimiz mantar toplamış ( sağdaki kanlıca soldaki büyük şemsiye mantarı imiş. ben hiç bulamadım
Buraları bu nasıl çıktı inanamadım
Derelerin sesi anlatılacak gibi değil
Evet mutlaka cross lazım bununla oluyor ama zor oluyor
Arkadaşla kısa bir sohbet
OOO ganimett
Motosiklet seçimi yanlış olabilir fakat bot konusunda yanılmamışım
Birazda (yaklaşık 2 saat ) doğa yürüyüşünden sonra artık sonunda doğru yolu bulmuş olmanın sevinci var yüzünde.
Şundaki zafer kazanmış komutan edasına bakarmısınız
Çok güzel bir pazar geçirmemde katkılarından dolayı pıtırcığıma (sr 50 cik) ve buraya kadar eşilk ettiğinizden dolayı size teşekkürler.
Bu motoRun gezisi bu kadar oluyor .
Herkese kazasız belasız yolculuklar...
Artık benimde bir cross alma zamanım gelmiş...
Güzergah çok kısa fakat saattler sürdü. Tamamı 45 km civarında . 5 saate ve 6-7 tl lik benzin yeterli oldu.
Aslında planım da Garipçe,Rumeli Feneri köyü ve kilyos ta vardı fakat yoldan çıkmak buralardan vazgeçmemi gerektirdi.Umarım önümüzdeki pazar da hava güzel olur ve yolun kalan kısmınıda tamamlarım.
Fazla uzatmadan fotolarımıza geçelim...
Bu arada yolda görüp te selam verdiğim fakat kendilerinin hiç umursamadığı endurocu guruplara teessüflerimi iletirim.Büyük makineyle gittimde de ben kendilerini sallamayacağım
Yola İstanbulun en güzide semtlerinden biri olan (aynı zamanda doğduğum büyüdüğüm halada yaşadığım semttir) Yeniköyden başladım fakat oralarda fotograf çekmek hiç aklıma gelmedi
İlk durak Sarıyer Havantepe
Havantepeden marmara istikametine boğaz görüntüsü
Havantepeden Karadenize doğru
Motorda beni çekti ara sıra
Rumeli kavağında bir plaj . YAz kış hep kalabalıkmı olur yaw
Güneşlenen bir martı
Yoldan ilk çıktığım noktalardan biri
Muşmula toplamadan olmaz
Koç üniversitesi yakınından bir manzara (çok bilinen ve mutlaka durulan bir noktadır.
Arazi ve manzara muhteşem
Çok yakın bir zamanda bir gurup domuz burada çamurla oynamışlar.
Buda yaban domuzu ayak izleri
Bazen yol bitebiliyor
Köylü abimiz mantar toplamış ( sağdaki kanlıca soldaki büyük şemsiye mantarı imiş. ben hiç bulamadım
Buraları bu nasıl çıktı inanamadım
Derelerin sesi anlatılacak gibi değil
Evet mutlaka cross lazım bununla oluyor ama zor oluyor
Arkadaşla kısa bir sohbet
OOO ganimett
Motosiklet seçimi yanlış olabilir fakat bot konusunda yanılmamışım
Birazda (yaklaşık 2 saat ) doğa yürüyüşünden sonra artık sonunda doğru yolu bulmuş olmanın sevinci var yüzünde.
Şundaki zafer kazanmış komutan edasına bakarmısınız
Çok güzel bir pazar geçirmemde katkılarından dolayı pıtırcığıma (sr 50 cik) ve buraya kadar eşilk ettiğinizden dolayı size teşekkürler.
Bu motoRun gezisi bu kadar oluyor .
Herkese kazasız belasız yolculuklar...
Son düzenleme: