Kısa fakat etkili bir gezi cik

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Küçük fakat eğlenceli apriliam ile (sr50 cik) herzamanki rutin pazar gezintisinde bu sefer hiç olmadığı kadar yoldan çıktım sanırım :)
Artık benimde bir cross alma zamanım gelmiş...

Güzergah çok kısa fakat saattler sürdü. Tamamı 45 km civarında . 5 saate ve 6-7 tl lik benzin yeterli oldu.
Aslında planım da Garipçe,Rumeli Feneri köyü ve kilyos ta vardı fakat yoldan çıkmak buralardan vazgeçmemi gerektirdi.Umarım önümüzdeki pazar da hava güzel olur ve yolun kalan kısmınıda tamamlarım.

Fazla uzatmadan fotolarımıza geçelim... :)
Bu arada yolda görüp te selam verdiğim fakat kendilerinin hiç umursamadığı endurocu guruplara teessüflerimi iletirim.Büyük makineyle gittimde de ben kendilerini sallamayacağım :) Korna basarak geçerler yanımdan inşallah :p

Yola İstanbulun en güzide semtlerinden biri olan (aynı zamanda doğduğum büyüdüğüm halada yaşadığım semttir) Yeniköyden başladım fakat oralarda fotograf çekmek hiç aklıma gelmedi

İlk durak Sarıyer Havantepe
Havantepeden marmara istikametine boğaz görüntüsü
havantepedenmarmarayado.jpg

Havantepeden Karadenize doğru
havantepedenkaradenized.jpg

Motorda beni çekti ara sıra :)
motordabeniektiarasra.jpg

Rumeli kavağında bir plaj . YAz kış hep kalabalıkmı olur yaw :)
rumelikavandabirplaj.jpg

Güneşlenen bir martı
gnelenenbirmart.jpg

Yoldan ilk çıktığım noktalardan biri
ilkyoldanktmnokta.jpg

Muşmula toplamadan olmaz
mumulatoplamadanolmaz.jpg

Koç üniversitesi yakınından bir manzara (çok bilinen ve mutlaka durulan bir noktadır.
konviversitesininoradan.jpg

Arazi ve manzara muhteşem
pa240013n.jpg

Çok yakın bir zamanda bir gurup domuz burada çamurla oynamışlar.
domuzukuru.jpg

Buda yaban domuzu ayak izleri
domuzlarnayakizleri.jpg

Bazen yol bitebiliyor :) bazı ihtiyaçları giderme molaları oluyor banada
yolunbittiinokta.jpg

Köylü abimiz mantar toplamış ( sağdaki kanlıca soldaki büyük şemsiye mantarı imiş. ben hiç bulamadım :)
kyllermantartoplam.jpg

Buraları bu nasıl çıktı inanamadım
pa240035.jpg

pa240032.jpg

Derelerin sesi anlatılacak gibi değil
pa240036.jpg

Evet mutlaka cross lazım bununla oluyor ama zor oluyor
pa240034l.jpg

Arkadaşla kısa bir sohbet :)
pa240039.jpg

OOO ganimett
pa240038c.jpg
pa240043.jpg


Motosiklet seçimi yanlış olabilir fakat bot konusunda yanılmamışım
pa240037.jpg

Birazda (yaklaşık 2 saat ) doğa yürüyüşünden sonra artık sonunda doğru yolu bulmuş olmanın sevinci var yüzünde.
Şundaki zafer kazanmış komutan edasına bakarmısınız
pa240046x.jpg



Çok güzel bir pazar geçirmemde katkılarından dolayı pıtırcığıma (sr 50 cik) ve buraya kadar eşilk ettiğinizden dolayı size teşekkürler.
Bu motoRun gezisi bu kadar oluyor .
Herkese kazasız belasız yolculuklar...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
bende leonardo'mla böyle geziler yapmak istiyorum ama çamur çökek olmasın :mrgreen:

keyif verici olmalı, buradan bile gayet güzeldi:cat:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Bizde geçenlerde gitmiştik ya :) garipçe çok güzel. bir dahakine bizde katılalım..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Fotoğraflar çok güzel, ellerine sağlık.
Uygun boyutta yükleyip konunu riske atmasaydın keşke :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Teşekkürler arkadaşlar. Gerçekten çok keyifli oldu. Şimdi ufak bir 2t cross arıyorum :)


Konuyu bu hale getirmek bile benim için çok uğraştırıcı oldu. Resimleri 250kb kadar ufalttım fakat sanırım bu boyut konusunu yanlış anlamışım. Sanırım çözünürlük olarak ufaltmak gerekiyormuş :( umarım konumun başına bir zeval gelmez. Bir dahakine 640-480 yapıcam sanırım
Fotoğraflar çok güzel, ellerine sağlık.
Uygun boyutta yükleyip konunu riske atmasaydın keşke :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Kaçak takılmışsın bu haftasonu demek :)
Çok güzel fotoğraflar çekmişsin Eyüp..

Bir ara beraber gidelim o rotaya, güzele benziyor..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kaçak takılmışsın bu haftasonu demek :)
Çok güzel fotoğraflar çekmişsin Eyüp..

Bir ara beraber gidelim o rotaya, güzele benziyor..

:) Aslında biraz işim vardı sanada yazmıştım fakat hava o kadar taciz ediciydiki dayanamadım.
Beklerim her zaman gidebiliriz. Benim çok sevdiğim ve kısacık mesafede her türlü güzelliği içinde barındıran bir güzergahtır. Daha neler neler var. Fakat ben ormanda yürüyüş sırasında okadar terledimki bir an önce eve gelmem gerekti. Hasta olma korkusundan devam etmedim.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
helal sana enduro gibi sokmuşsun çamurlara..çokta güzel bir gezi olmuşş..
Teşekkürler. Çok güzeldi fakat su birikintisi ve göletlerden geçerken korkuyorum ya düşersem ya ayağımı basmam gerekirse diye :) Allahtan daha gerekmedi.
İçimdeki endurocu uyanıyor galiba. 13 senedir nasıl uykuysa :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Güzergah ta güzel resimler de... O motosikletle kross yapmak nasıl bir duygu :p ?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
En kisa zamanda bir enduro nasip olur insallah.
:cat:
 
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
51
evde boş boş oturmaktan sa böyle enduro havaları vallahi mükemmel olmuş inşallah birgün daha kalabalık yaparız bunu:pr::cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Gelmek isteyenlere rehberlik yapabilirim
Bugün birazda hız yaptım boş yolu görünce dayanamadım :) max 90 km gördüm öyle böyle değil :)
hzzo.jpg
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Abi çok güzel gezi olmuş fotolardan anladığım kadarıyla :) ama karaburun gezisine niye gelmedin ki oda bayağı bi sağlamdı çok hoş bi gezi oldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst