Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
haftanın 7 günü üzerindeyim.. e full kıyafet tabii, zuzaylı gibi biniyorum.. özellikle kışın GÖRÜNÜRLÜĞE dikkat.. reflektif bant tavsiye ederim arkaya ve yanlara...
kışın motora binmek ve asya t1 de beyin.:silent: yaw bu topiği sen açmışın bari sen değiştirme konuyu.:farao: neyse topık senın soru senın asya t1 senın:cherry:
Donmus bi vaziyette eve geliyom tamam motoru bıraktım tovbe diyorum.
Ertesi gun otobuste sucuk vaziyeti sıcaktan,sıkıntıdan ölüyorum.
Motorsuzda hic olmuyormus diyip tekrar kürkçü dukkanina dönüyorum.
bu boyle gidip duruyor
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yağmurda soğukta farketmiyor heryere motorla gidiyorum. motorsuz gidince daha çok ıslanacağımı ve sıkıntı çekeceğimi düşünüyorum, trafikte, kalabalık duraklarda otobüslerde sıkıntı çekmekten iyidir
erkek ister -30 da motora binmek yok babam bızım buralarda motora binmek ne kelıme motor yan yan gidiyor 30cm karda bi kere denedim çıkardım şimdi ise motoru gorunce ellerim üşüyo bacaklarım donuyo vs
3 sene olmus :cat: ama onemlı bır konu benım motor suanda kıs uykusunda kısın ugrasmak ıstemıyom butun parcaları hazır toplamaya usenıyom gb bır sey acele etmemye calısıyom yatsın bıraz daha yağmurda bınmem ama asla