kış geldi motorlara hala biniyor musunuz yoksa ?

Katılım
14 Ara 2005
Mesajlar
65
herzaman.soguk, yagmur farketmez atesleme beyinlerine dikkat edilmesine katılıyorum.yanımda 1 tane yedekt var.bu konuda tecrubeliyim
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
310
haftanın 7 günü üzerindeyim.. e full kıyafet tabii, zuzaylı gibi biniyorum.. özellikle kışın GÖRÜNÜRLÜĞE dikkat.. reflektif bant tavsiye ederim arkaya ve yanlara...
 
Katılım
14 Ara 2005
Mesajlar
50
Bn 16 yaşındayım sabhlrı binmiyorum. Her gece sabah 6.30 a kadar motora biniom. Ve sorada annem glio hdi servisn gldi okula gec klcan dio .. :cherry:

inşallah birgün bnde okula motorla giderim ...:cat:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
kullanıyorum arkadaşlar ben kıyafetleri giyince arkadaşlar bana atom karınca diye şaka yapıyorlar
herkese selam
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
kışın motora binmek ve asya t1 de beyin.:silent: yaw bu topiği sen açmışın bari sen değiştirme konuyu.:farao: neyse topık senın soru senın asya t1 senın:cherry: :p
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
41
Donmus bi vaziyette eve geliyom tamam motoru bıraktım tovbe diyorum.
Ertesi gun otobuste sucuk vaziyeti sıcaktan,sıkıntıdan ölüyorum.
Motorsuzda hic olmuyormus diyip tekrar kürkçü dukkanina dönüyorum.
bu boyle gidip duruyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yağmurda soğukta farketmiyor heryere motorla gidiyorum. motorsuz gidince daha çok ıslanacağımı ve sıkıntı çekeceğimi düşünüyorum, trafikte, kalabalık duraklarda otobüslerde sıkıntı çekmekten iyidir :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1
bende alanyadayım ve burda kış yok gibi birşey :) kullanıyoruz yani, sende kullan yağmurda güzel olur...
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
erkek ister -30 da motora binmek yok babam bızım buralarda motora binmek ne kelıme motor yan yan gidiyor 30cm karda bi kere denedim çıkardım şimdi ise motoru gorunce ellerim üşüyo bacaklarım donuyo vs
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Olum ne sazansıznız yaw durup durup nerden çıkardınız bu topici 2 ne ikisi 3 sene öncenin topici töbe töbe
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Olum ne sazansıznız yaw durup durup nerden çıkardınız bu topici 2 ne ikisi 3 sene öncenin topici töbe töbe


3 sene olmus :cat: ama onemlı bır konu benım motor suanda kıs uykusunda kısın ugrasmak ıstemıyom butun parcaları hazır toplamaya usenıyom gb bır sey acele etmemye calısıyom yatsın bıraz daha yağmurda bınmem ama asla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst