- Katılım
- 31 Ara 2010
- Mesajlar
- 38
- Konu Yazar
- #1
Merhaba abiler, ablalar saygı değer kardeşler
uzun zamandır eşimle yapmış oluduğum gezileri
blog yazarak yada vlog çekerek elimden geldiğince espirili bir dille anlatmaya çalışıyorum
Bu gezimi motosikletle gitmek için 5 arkadaş ocak ayında anlaştık , ve tarih yaklaştıkca ;
soğuk, yağmur , armutun sapı ,üzümün çöpü gibi bahanelerle bu 5 arkadaşın hepsi gitmekten vazgeçti , benimde motorla tek başıma gitmektense eşimle beraber arabayla gitmek daha makul olduğunu düşümdüm.
Havaların ısınmasıyla artık gezilerimizi motosikletle devam edeceğimizi bildirmeyi borç bilirim
iyi seyirler.
uzun zamandır eşimle yapmış oluduğum gezileri
blog yazarak yada vlog çekerek elimden geldiğince espirili bir dille anlatmaya çalışıyorum
Bu gezimi motosikletle gitmek için 5 arkadaş ocak ayında anlaştık , ve tarih yaklaştıkca ;
soğuk, yağmur , armutun sapı ,üzümün çöpü gibi bahanelerle bu 5 arkadaşın hepsi gitmekten vazgeçti , benimde motorla tek başıma gitmektense eşimle beraber arabayla gitmek daha makul olduğunu düşümdüm.
Havaların ısınmasıyla artık gezilerimizi motosikletle devam edeceğimizi bildirmeyi borç bilirim
iyi seyirler.