Kış aylarına ait gezimize Gelibolu ile son verdik.

Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
38
Merhaba abiler, ablalar saygı değer kardeşler:)
uzun zamandır eşimle yapmış oluduğum gezileri
blog yazarak yada vlog çekerek elimden geldiğince espirili bir dille anlatmaya çalışıyorum
Bu gezimi motosikletle gitmek için 5 arkadaş ocak ayında anlaştık , ve tarih yaklaştıkca ;
soğuk, yağmur , armutun sapı ,üzümün çöpü gibi bahanelerle bu 5 arkadaşın hepsi gitmekten vazgeçti , benimde motorla tek başıma gitmektense eşimle beraber arabayla gitmek daha makul olduğunu düşümdüm.
Havaların ısınmasıyla artık gezilerimizi motosikletle devam edeceğimizi bildirmeyi borç bilirim:p
iyi seyirler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst