Kırmızıda Geçmenin Faturası

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
çok eski video bu, haber7 video paylaşım sitelerinden araklayıp haber diye veriyo heralde, kaburga hikayeside sallamadır....
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bu tip yalan haberlerle insanları motosikletten soğutuyorlar işte. Kimse dikkat etmez sonuçta kime yeşil yandığını. Haberin konusu ne? Kırmızıda geçen motosikletli!!! Murat abimiz güzel tespit etmiş. Umarım bişey olmamıştır adama. Yazık, fena uçmuş. :pale:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu tip yalan haberlerle insanları motosikletten soğutuyorlar işte. Kimse dikkat etmez sonuçta kime yeşil yandığını. Haberin konusu ne? Kırmızıda geçen motosikletli!!! Murat abimiz güzel tespit etmiş. Umarım bişey olmamıştır adama. Yazık, fena uçmuş. :pale:

Hay, diline sağlık valla..:rendeer:

Tam yerinde tespit...
Motosiklet imajına kara leke eklemek için yapılmış haber..

Ben site yöneticilerine mail attım..:wiinkk:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
akılsı basın derdını ayaklar ceker bırde altındakı scoter
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
verildiyse kusura bakmayın (1 yıl önce verilmiş)ardaşların dedıgıne göre verildiyse link verilsin arkadaşlar görelim konuyu bir leştırelim

Kusur yok aydemir ne kusuru ama bende en az 1 yıl önce izlemiştim bunu,
seninle alakası yok mevzunun onu bugünün haberi diye yutturan üfürükçü basının işi bu,eline sağlık bunları görünce yeşilde geçerken bile elli kere sağıma soluma bakıyorum...:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[MEDIA]http://www.dosya.cc/klip3_0001.wmv.html [/MEDIA]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cezasını da alır merak etmeyin :cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
o adamı benim elime vericekler yaşı kaç olursa olsun gücümün yettiği kadar ::23343::::angry2::::ranntign::karma::
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kusur yok aydemir ne kusuru ama bende en az 1 yıl önce izlemiştim bunu,
seninle alakası yok mevzunun onu bugünün haberi diye yutturan üfürükçü basının işi bu,eline sağlık bunları görünce yeşilde geçerken bile elli kere sağıma soluma bakıyorum...:wiinkk:
+:rendeer:
:cat: :cat::rendeer:

Gerçi bir önceki veya birkaç önceki:) mesajımda belirtmişdim bu gerçeği..:wiinkk:

Kılıçlar hep motosikletçiye doğru savruluyor ne hikmetse basın tarafından..:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst