kırmızı şimşeğim ile 2. sefer denizli yolculuğum

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Evet 2.kez denizli yollarına düştüm.Biraz problemli bir yolculuk oldu ama yinede keyifliydi doğrusu.gün doğduktan bir iki saat sonra yola çıktım.


38482277kh5.jpg


Henüz yola çıkarken

57626951lg1.jpg


Farımda hep açık yolumda

90676192ib5.jpg


Yola çıkarken henüz 1877 km deyim

42567410az1.jpg


Dünya çok küçük.Fotoğrafı çektim yola tekrar çıkacam.Arkama bir baktım oda ne!!! Teyzemler geliyor arabayla.Onlarda denizliye gidiyorlarmış.Kimin aklına gelir şehirler arası yolda akrabayla karşılaşmak.Biraz sohbetten sonra onları yolladım.

75260459zp2.jpg


Turgutluda depoyu fulledim ve yola devam

61009911kt9.jpg


Yola devam...

83959141ui0.jpg


Salihlide geride kaldı...

95385822ju1.jpg


Ben herzamanki gibi alaşehir yolu üzerinden devam ediyorum.Şu ana kadar 5 dk'lık benzin molası dışında mola vermedim.

93452648fw1.jpg


Alaşehir güzergahına yöneldim.Alaşehire 35 km civarı yolum var.Dinlenmeden yola devam

10dk0.jpg


Ve levha hemen beni bilgilendiriyor

11gb2.jpg


Alaşehir ovasındaki üzüm bağları ve arka plandaki heybetli dağlar.İsimlerinide biliyordum ama şimdi çıkartamadım :pr:

13yp8.jpg


Yola çıkalı ortalama 200 km oldu.2 buçuk saattir yoldayım.Artık bi çay içip bişeyler yemek lazım.Bir köye duruyorum.

14bx2.jpg


Böreğimi aldım çayımı söyledim.Şimdi ziyafet zamanı.Ama birazdan aksilikler ardarda gelmeye başlayacak :pr: :pr: :pr:

15jn7.jpg


Yemeğimi yedim yola çıkacam oda ne egzosun kelepçelerinden birisi kopmuş.Ben 200 km yola dinlenmeden dayandım ama egzos kelepçesi dayanamamış.Yapcak bişey yok tek kelepçeyle yola devam.20 km sonra garip bir ses duymaya başladım ve bir anda kendimi java kullanıyor zannettim.Çünkü egzos borusu manifolt çıkışından koptu.Allahtan yanımda takım taklavat vardı ve idare etcek şekilde bişeyler yaptım ve 20 km kadar o şekilde gittim.Neyse bu olay bana 20 liraya patladı.Tabi bu olaydan sonra fotoğraf çekmek aklıma gelmedi birdaha...

16sr5.jpg


Ve denizli'deyim.268 km'lik yolu geride bıraktım.Motor şu anda denizli'de.Sabah denizli yolcusuyum.motoruma kavuşuyorum kısa bir aradan sonra.tekrar yollara düşene kadar şimdilik hoşçakalın.herkese kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
55
Yüreğine sağlık kardeş güzel gezmişsin devamlarını bekliyoruz..
Allah kaza bela vermesin..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
güzel gezi ama aksilikler canını sıkmıstır o yüdn cıkmadan önce kontrolden geçmeli motor tamamen bir nevi check-up:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
mehmetcalli35,Ellerine saglık:rendeer: Sag salım varmışsın
Bende bi Alaşehir Gümüşçay yapayım diyom

10dk0.jpg


Eger durum böyleyse Alaşehirde 235 km falanmış
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
arkadaşım eline sağlık paylaşımın için teşekkürler. Bende cuma günü sabaha karşı denizliye gidecem ben hiç denizliye gitmedim izmirden. Hangi yolu kullandın tam olarak, kaç km sürdü, bide dikkatli olmamız gerekn yol güzergahları varmı bana eğer burdan veya özelden cevap yazarsan sevinirim. Teşekkürler.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
gezi resimlerine bakmaya bayılıyorum.çok hoışuma gidiyor darısı başıma . gerçekten güzel olmuş
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Arkadaşlar 1 saat önce denizliden döndüm motorla.Ama bu sefer fotoğraf çekmekle uğraşmadım.Sabah 09:00 da yola çıktım ve tam 13:00'de izmir merkezdeydim.Benzin molası hariç hiç dinlenmeden 4 saat (268 km) yol geldim :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst