- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
- Konu Yazar
- #1
Evet 2.kez denizli yollarına düştüm.Biraz problemli bir yolculuk oldu ama yinede keyifliydi doğrusu.gün doğduktan bir iki saat sonra yola çıktım.
Henüz yola çıkarken
Farımda hep açık yolumda
Yola çıkarken henüz 1877 km deyim
Dünya çok küçük.Fotoğrafı çektim yola tekrar çıkacam.Arkama bir baktım oda ne!!! Teyzemler geliyor arabayla.Onlarda denizliye gidiyorlarmış.Kimin aklına gelir şehirler arası yolda akrabayla karşılaşmak.Biraz sohbetten sonra onları yolladım.
Turgutluda depoyu fulledim ve yola devam
Yola devam...
Salihlide geride kaldı...
Ben herzamanki gibi alaşehir yolu üzerinden devam ediyorum.Şu ana kadar 5 dk'lık benzin molası dışında mola vermedim.
Alaşehir güzergahına yöneldim.Alaşehire 35 km civarı yolum var.Dinlenmeden yola devam
Ve levha hemen beni bilgilendiriyor
Alaşehir ovasındaki üzüm bağları ve arka plandaki heybetli dağlar.İsimlerinide biliyordum ama şimdi çıkartamadım
r:
Yola çıkalı ortalama 200 km oldu.2 buçuk saattir yoldayım.Artık bi çay içip bişeyler yemek lazım.Bir köye duruyorum.
Böreğimi aldım çayımı söyledim.Şimdi ziyafet zamanı.Ama birazdan aksilikler ardarda gelmeye başlayacak
r:
r:
r:
Yemeğimi yedim yola çıkacam oda ne egzosun kelepçelerinden birisi kopmuş.Ben 200 km yola dinlenmeden dayandım ama egzos kelepçesi dayanamamış.Yapcak bişey yok tek kelepçeyle yola devam.20 km sonra garip bir ses duymaya başladım ve bir anda kendimi java kullanıyor zannettim.Çünkü egzos borusu manifolt çıkışından koptu.Allahtan yanımda takım taklavat vardı ve idare etcek şekilde bişeyler yaptım ve 20 km kadar o şekilde gittim.Neyse bu olay bana 20 liraya patladı.Tabi bu olaydan sonra fotoğraf çekmek aklıma gelmedi birdaha...
Ve denizli'deyim.268 km'lik yolu geride bıraktım.Motor şu anda denizli'de.Sabah denizli yolcusuyum.motoruma kavuşuyorum kısa bir aradan sonra.tekrar yollara düşene kadar şimdilik hoşçakalın.herkese kazasız belasız sürüşler...
Henüz yola çıkarken
Farımda hep açık yolumda
Yola çıkarken henüz 1877 km deyim
Dünya çok küçük.Fotoğrafı çektim yola tekrar çıkacam.Arkama bir baktım oda ne!!! Teyzemler geliyor arabayla.Onlarda denizliye gidiyorlarmış.Kimin aklına gelir şehirler arası yolda akrabayla karşılaşmak.Biraz sohbetten sonra onları yolladım.
Turgutluda depoyu fulledim ve yola devam
Yola devam...
Salihlide geride kaldı...
Ben herzamanki gibi alaşehir yolu üzerinden devam ediyorum.Şu ana kadar 5 dk'lık benzin molası dışında mola vermedim.
Alaşehir güzergahına yöneldim.Alaşehire 35 km civarı yolum var.Dinlenmeden yola devam
Ve levha hemen beni bilgilendiriyor
Alaşehir ovasındaki üzüm bağları ve arka plandaki heybetli dağlar.İsimlerinide biliyordum ama şimdi çıkartamadım
Yola çıkalı ortalama 200 km oldu.2 buçuk saattir yoldayım.Artık bi çay içip bişeyler yemek lazım.Bir köye duruyorum.
Böreğimi aldım çayımı söyledim.Şimdi ziyafet zamanı.Ama birazdan aksilikler ardarda gelmeye başlayacak
Yemeğimi yedim yola çıkacam oda ne egzosun kelepçelerinden birisi kopmuş.Ben 200 km yola dinlenmeden dayandım ama egzos kelepçesi dayanamamış.Yapcak bişey yok tek kelepçeyle yola devam.20 km sonra garip bir ses duymaya başladım ve bir anda kendimi java kullanıyor zannettim.Çünkü egzos borusu manifolt çıkışından koptu.Allahtan yanımda takım taklavat vardı ve idare etcek şekilde bişeyler yaptım ve 20 km kadar o şekilde gittim.Neyse bu olay bana 20 liraya patladı.Tabi bu olaydan sonra fotoğraf çekmek aklıma gelmedi birdaha...
Ve denizli'deyim.268 km'lik yolu geride bıraktım.Motor şu anda denizli'de.Sabah denizli yolcusuyum.motoruma kavuşuyorum kısa bir aradan sonra.tekrar yollara düşene kadar şimdilik hoşçakalın.herkese kazasız belasız sürüşler...