KIRMIZI CBR 125 KÜÇÜKBAKKALKÖY'DE ÇALINDI 34 FD 1423

Katılım
22 Eyl 2013
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar,

2008 model CBR 125'im dün gece apartmanın açık otoparkından çalınmış. Yer İçerenköy Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi civarı. Sadece direksiyon kilidi vardı, daha hafta içi internetten kilit ve zincirlere bakıyordum.

155'i aradıktan sonra hemen karakola gittim tutanak tutturdum. İstanbullu arkadaşlardan belki nereleri araştırmam gerektiği konusunda tavsiye alabilirim. Mesela Bostancı oto sanayi var yakında gidip orayı araştırmam fayda eder mi? Veya herhangi bir ikinci el pazarı vb. var mı? Bugün pazar olduğundan çoğu esnaf kapalı, bakabileceğim birkaç kamera var yol üzerinde.

Herhangi bir duyan gören yardımcı olabilirse ne kadar sevineceğimi anlatamam bile. Umut işte...
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Kardes gecmis olsun insallah bulunur

Resim felan paylasirsan daha iyi olurdu

Birde sana ulasacak tel nosu yaz
 
Katılım
22 Eyl 2013
Mesajlar
4
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Geçmiş olsun, umarım bulunur. Civarımda dışardayken bakacağım etrafa.
 
Katılım
22 Eyl 2013
Mesajlar
4
3 gündür esnaftan topladığım kamera görüntülerini inceliyorum henüz birşey çarpmadı gözüme. Epey de zaman geçti. Nerde abi bu motor? Parçalandı mı, satıldı mı, itin biri dağda bayırda sürüyor mu nerde?
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
17
Etraftaki güvenlik kameralarında ozellikle sabah 5 - 7 saatleri ne bakın. Genelde o saatlerde çalınıyor benim motoruda 6.17 de çalmışlardı millet işe giderken.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst