Kinowski kaza geçirdi.

Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Arkadaşlar sitenin eski ama sessiz sakinlerinden kinowski pazartesi günü büyük adada kendi öz bisikleti ile ufak (kime göre neye göre ufak) bir kaza geçirmiş.

Yokuş aşağı kaptırmış inerken virajı alamayıp yüksek biyerden aşağı uçmuş. Adada müdahele edecek yer olmadığı için kartal devlet hastanesine götürmüşler sürat motoru ile. Orada göz kapağına dikiş atılmış, kafaya zımba basmışlar vs vs...
Elimde fotoğrafı da mevcut ama kendisinin izni olmadan koymayı uygun görmedim

Kendisine geçmiş olsun diyorum :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allah korumuş. Geçmiş olsun dileklerimi ilet. :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Kendisi taburcu olmuş, bugun evinde ziyaretine gittim. Tek gözü halen aktif =)

Herhalde 5 dk aralıklarla bilgisayarına bakabilecek kadar iyidir. Belki görür başlığı..
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun... :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Geçmiş olsun kardşime...

Anlattığına göre hiçte ufak bir kaza değil gibi..

Allah beterinden sakındırsın..
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Bu arada izinsiz foto falan demiştim ya, vazgeçtim :p

 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
bencede ufak sayılmaz çok çok geçmiş olsun Allah başka kaza bela vermesin ...

Terrorizer dostum fotoyu ben yazarken yüklemişsin 2 dk ya hızlı çıktın haa :)
:( bu arada çok fena olmuş yaa çok çok geçiş olsun tekrar Kinowski dostum. acil şifalar dilerim... :(
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
offf düşündüğümden daha kötü çok geçmiş olsun tekrar umarım biran önce tamammen iyi olursun
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Emre adına hepinize teşekkür ediyorum. Kendisi iyileşince beni reklam malzemesi yaptın diye ufak çaplı bir dayak yiyeceğimi sanıyorum. Herhalde ilk mesajını da bu başlığa yazar.

Emre yat dinlen, korkma ben senin yerine not toplarım finallere kadar :p Olmadı bütler boy boy :p
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
yok yaaa bişey olmaz reklamın iyisi kötü olmazmış :) ne alakaysa uyku vaktim geçti belki ondandır ... :)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
geçmiş olsun arkadaşımıza, kaza deyince motorla kaza yaptığını düşündüm, yazıları okuduğumda ise bisiklet ciddi değildir diye düşündüm. taa ki resmi görünceye kadar, motorla kazalarım oldu o derece yaralanmadım.
bu arada arkadaş bisiklet sporlarıylamı uğraşıyor
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de büyükada'nın her yokuşunda düşmüş biri olarak çok geçmiş olsun diyorum:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok büyük geçmiş olsun yaa...
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
15
Çoook geçmiş olsun, bisiklet kazalarında motor kazalarından daha fazla kayıp olduğu düşünülürse gerçekten çook geçmiş olsun. En kısa zamanda eski sağlığına kavuşman dileğiyle... Bursa'dan sevgiler...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
kask takmamış arkadaşımız. bu arada profesyonel değil ama meraklıdır 2 tekerlilere
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Geçmiş olsun ya bisikletle bile böyle olduysanız motorla ne olurdu kim bilir :silent:büyük geçmiş olsun.:pr::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst