Kim sonsuza dek yaşamak ister?

Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Yeri doldurulamayacak bir sesti...

[YT]5L8-FTvSVxs[/YT]
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kanka hayırdır yaw efkarmı bastı. İstersen gelim vuralım çayın dibine :)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Kanka hayırdır yaw efkarmı bastı. İstersen gelim vuralım çayın dibine :)

Yok be kanka :) Freddie'nin 65. doğum gününü idrak ettik ya dün... Takip ettiğimden değil, gugılı açınca gördüm, aklıma düştü adam. Freddie'yi her hatırlayışımda aklıma bir parçası takılır. Kimi zaman "We are the champions", kimi zaman "These are the days of our lives". Kimi zaman "Don't stop me now", kimi zaman "Fat bottom girls" :)

İşte bugün de nasıl bir "bitse de gitsek" karamsarlığına kapıldıysam artık, "Who wants to live forever" moduna girmişim.

Olay budur...

Saygılarımı sunar, iş hayatınızda başarılar dilerim.
Yours sincerely,
BBelt
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst