Kanka hayırdır yaw efkarmı bastı. İstersen gelim vuralım çayın dibine
Yok be kanka

Freddie'nin 65. doğum gününü idrak ettik ya dün... Takip ettiğimden değil, gugılı açınca gördüm, aklıma düştü adam. Freddie'yi her hatırlayışımda aklıma bir parçası takılır. Kimi zaman "We are the champions", kimi zaman "These are the days of our lives". Kimi zaman "Don't stop me now", kimi zaman "Fat bottom girls"
İşte bugün de nasıl bir "bitse de gitsek" karamsarlığına kapıldıysam artık, "Who wants to live forever" moduna girmişim.
Olay budur...
Saygılarımı sunar, iş hayatınızda başarılar dilerim.
Yours sincerely,
BBelt