- Katılım
- 5 Ağu 2010
- Mesajlar
- 29
- Konu Yazar
- #1
Offf Offf Yaş 15 kilo 140 boy 1.80 herkesteki gibi bizdede racing sevdası var 250 lik hyo-nija250 de gozum var dediler oturuş pozisyonu zorlar chopper tavsiye ettiler dediler altında kucuk kalır ama vaz geçemiyorum 600 anca yeter dediler 600 luk icin tecrube yok bana bi yardım edinnn bisiler diyin 250 likler imkansızmı yani ((( ozellikle zayıfla diet et falan gibi yazılar istemiyorum)))
durumum belli:salut::salut::salut: Herkesten gelecek yardımları bekliyorum
durumum belli:salut::salut::salut: Herkesten gelecek yardımları bekliyorum