kıbrısa motosikletle gelmeyi düşününen varmı?

kıbrısa gelmek istiyomuyum?

  • evet.neden olmasın ama tanıdığım yok

    Oy: 23 65.7%
  • hayır işim olmaz

    Oy: 7 20.0%
  • motosikletle değil ama gelmek istiyorum

    Oy: 5 14.3%

  • Kullanılan toplam oy
    35
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
74
valla aslında ben gelirim gelmesine ama çin malı motorla ne kadar sağlıklı olur onu bilemiyorum tabi :p
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
Kıbrısa gitmek için herhangibir vize yada pasaport uygulaması yok, nüfus cüzdanınızı gösterip girbilirsiniz KKTC'ye.
http://www.tourism.trnc.net/ Bu sitede herşey var, ulaşım, konaklama, gezi. Umarım yardımcı olur.
Bana uygun bir tarih olursa bende gelebilirim Kıbrısa.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
1kusur sene sonra tamamen yerlesme ihtimalim var eger boyle birsey olursa benden once motorumu gonderirim oraya :cat:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar kıbrısta ehliyetlerimiz kısa bi düre için kulanımda sonra geçerli olmuyor ayrıca motosikletleriyle gelmek isteyen arkadaşlarım sadece feribotu kullanabilirler
1-benzin litre fiyatı 1,600
2-her yolda en az gidişte ve gelişte (girne-lefke) 8 tane gece görüşlü radar bulunmakta
3-wala ben kasak takanı görmedim zorunlu değil ama gerçek motorcu takar
4-trafik sol şeritten akar
5-hayatta taksiye binmeyin havalanı girne en az 50 kağıt alır
6-gelmeden önce kktc-mt grubuna haber verin sizi paşalar gibi gezdirelim
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
gelmeden önce kktc-mt grubuna haber verin sizi paşalar gibi gezdirelim

ben buna inanmam :p
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
arkadaşlar kıbrısta ehliyetlerimiz kısa bi düre için kulanımda sonra geçerli olmuyor ayrıca motosikletleriyle gelmek isteyen arkadaşlarım sadece feribotu kullanabilirler
1-benzin litre fiyatı 1,600
2-her yolda en az gidişte ve gelişte (girne-lefke) 8 tane gece görüşlü radar bulunmakta
3-wala ben kasak takanı görmedim zorunlu değil ama gerçek motorcu takar
4-trafik sol şeritten akar
5-hayatta taksiye binmeyin havalanı girne en az 50 kağıt alır
6-gelmeden önce kktc-mt grubuna haber verin sizi paşalar gibi gezdirelim

ben bunlari kafama not aldim tesekkurler :)
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
2
valla türkiyede prosüdür çok deyiler ..... ne siz bide kıbrısı görün maşallah arkadaşlar motorla gitmek ilk etapta göze kulaga hoş geliyor.ama vergiler vergiler of of oooooooooooooffffffffffffffffff
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Birkaç ay önce gittim Kıbrıs'a gezilecek çok güzel yerleri var hayatta bir defa gitmek lazım amaaa motorla gitmek ne kadar doğru olur bilemem çünkü trafik ters anlık dalgınlık kaza nedeni,insan refleks olarak sağa kaçıyor bir durum olunca sonucunu düşünmek bile istemiyorum.özellikle kavşaklarda kafa allak bullak oluyor yaa :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst