Kıbrısa gitmek için herhangibir vize yada pasaport uygulaması yok, nüfus cüzdanınızı gösterip girbilirsiniz KKTC'ye.
http://www.tourism.trnc.net/ Bu sitede herşey var, ulaşım, konaklama, gezi. Umarım yardımcı olur.
Bana uygun bir tarih olursa bende gelebilirim Kıbrısa.
arkadaşlar kıbrısta ehliyetlerimiz kısa bi düre için kulanımda sonra geçerli olmuyor ayrıca motosikletleriyle gelmek isteyen arkadaşlarım sadece feribotu kullanabilirler
1-benzin litre fiyatı 1,600
2-her yolda en az gidişte ve gelişte (girne-lefke) 8 tane gece görüşlü radar bulunmakta
3-wala ben kasak takanı görmedim zorunlu değil ama gerçek motorcu takar
4-trafik sol şeritten akar
5-hayatta taksiye binmeyin havalanı girne en az 50 kağıt alır
6-gelmeden önce kktc-mt grubuna haber verin sizi paşalar gibi gezdirelim