- Katılım
- 1 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,750
hehheh...moralin bozuldu demi...:queen:
düşünsene seneye senin motor 3 yaşına bascak...benimki henüz 4 aylık bile değil...:cherry:
esas bomba haberi şimdi duy...topik açıyom...boşa fosil demiyoz...
senin o 4 aylık motorunu 8 ay sonra göreceğiz bakalım böyle konuşabilecekmisin adam haftada 100km. ya yapıyor ya yapmıyor sonra motorum cillop gibi diyor hiçbinme daha iyi o motor 10 senede gider o zaman