- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Kaldığımız yerden gezilere devam
Gezilerim kısa kısa olduğundan 3-5 geziyi birleştirdim
İlk önce Sakarya Hendek ilçesinde bulunan Bayraktepe ve Selmandede
Daha sonrasında Keremali denilen yaylaya çıkmaya çalışmalarım
Ondan sonra Yalova motosiklet festivalinde KLE 500 buluşmamız
En sonunda ise eşimle Sapanca civarını keşif gezimizi paylaşıyorum
İyi seyirler
(not: Fotoğraflar bir müddet sonra bir müddet görünmeyebilir, eğer böyle olursa daha sonraki günlerde tekrar deneyiniz)
Burası Bayraktepe , Anadoluda yaşamış Türk devletlerinin bayrakları var, manzaralı bi yer, bütün Hendek ayaklarınızın altında

İşte Hendek işte KLE

Meşhur olan veya olmaya çalışan T pozu
yağmur efektini ben verdim 

Bayraktepeden yukarı Selmandede piknik alanı var, küçük bi de hayvanat bahçesi var

Bir kaç hayvan



Şimdi Keremali'ye çıkamama gezimden kareler,dikdörtgenler
şu karşıki dağın zirvesine çıkacam

yol şimdilik asfalt

toprak çamur başladı, bakalım, tırmanıyorum

Güzel manzaralar geliyor, Rize gibi burası

Bu fotoğrafı ben beğendim


çamurlu bir yol başlıyor, ne mi olacak, az sonra

kaya kaya devam

acayip çamur


Tekerlek iyice kabak oldu
(sonradan değiştirdim
)

yaklaşık bir saat cedelleştim bu çamurla, ön teker kitledi, kaya kaya götürdüm ön tekeri, çamurlarını sürekli temizledim 10-15 metrede bir, acayip ter attım, bi daha girmem Kle ile böyle yerlere

Burda da bayağı uğraştım, ama çok şükür çıkabildim buralardan

Bu gezimizde Yalova festivalinden, İlk defa bu kadar KLE 500'ü bir arada görenler parmak kaldırsın

Ekibimiz

Toplu T pozu

Bu da yakın çekim ekibimiz

Bu gezimi de eşimle yaptım, Sapancayı keşfe gittik, güzel bi yer





Sonbahar manzaraları, motorun rengiyle de çok uyumlu oldu

Göl kenarları çok süper

Maşallah diyelim

Burası da çok süperdi

Eşimi yarışlara hazırlıyorum



Bisiklet yolu, motorlu bisiklet benimki de




Bizi seyrettiğiniz için teşekkürler, sağlıcakla kalın
Gezilerim kısa kısa olduğundan 3-5 geziyi birleştirdim
İlk önce Sakarya Hendek ilçesinde bulunan Bayraktepe ve Selmandede
Daha sonrasında Keremali denilen yaylaya çıkmaya çalışmalarım
Ondan sonra Yalova motosiklet festivalinde KLE 500 buluşmamız
En sonunda ise eşimle Sapanca civarını keşif gezimizi paylaşıyorum
İyi seyirler
(not: Fotoğraflar bir müddet sonra bir müddet görünmeyebilir, eğer böyle olursa daha sonraki günlerde tekrar deneyiniz)
Burası Bayraktepe , Anadoluda yaşamış Türk devletlerinin bayrakları var, manzaralı bi yer, bütün Hendek ayaklarınızın altında

İşte Hendek işte KLE

Meşhur olan veya olmaya çalışan T pozu

Bayraktepeden yukarı Selmandede piknik alanı var, küçük bi de hayvanat bahçesi var

Bir kaç hayvan



Şimdi Keremali'ye çıkamama gezimden kareler,dikdörtgenler

yol şimdilik asfalt

toprak çamur başladı, bakalım, tırmanıyorum

Güzel manzaralar geliyor, Rize gibi burası

Bu fotoğrafı ben beğendim


çamurlu bir yol başlıyor, ne mi olacak, az sonra

kaya kaya devam

acayip çamur


Tekerlek iyice kabak oldu

yaklaşık bir saat cedelleştim bu çamurla, ön teker kitledi, kaya kaya götürdüm ön tekeri, çamurlarını sürekli temizledim 10-15 metrede bir, acayip ter attım, bi daha girmem Kle ile böyle yerlere

Burda da bayağı uğraştım, ama çok şükür çıkabildim buralardan

Bu gezimizde Yalova festivalinden, İlk defa bu kadar KLE 500'ü bir arada görenler parmak kaldırsın

Ekibimiz

Toplu T pozu

Bu da yakın çekim ekibimiz

Bu gezimi de eşimle yaptım, Sapancayı keşfe gittik, güzel bi yer





Sonbahar manzaraları, motorun rengiyle de çok uyumlu oldu

Göl kenarları çok süper

Maşallah diyelim

Burası da çok süperdi

Eşimi yarışlara hazırlıyorum


Bisiklet yolu, motorlu bisiklet benimki de




Bizi seyrettiğiniz için teşekkürler, sağlıcakla kalın