Keşif Gezilerim(iz)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Kaldığımız yerden gezilere devam
Gezilerim kısa kısa olduğundan 3-5 geziyi birleştirdim
İlk önce Sakarya Hendek ilçesinde bulunan Bayraktepe ve Selmandede
Daha sonrasında Keremali denilen yaylaya çıkmaya çalışmalarım :)
Ondan sonra Yalova motosiklet festivalinde KLE 500 buluşmamız
En sonunda ise eşimle Sapanca civarını keşif gezimizi paylaşıyorum
İyi seyirler
(not: Fotoğraflar bir müddet sonra bir müddet görünmeyebilir, eğer böyle olursa daha sonraki günlerde tekrar deneyiniz)

Burası Bayraktepe , Anadoluda yaşamış Türk devletlerinin bayrakları var, manzaralı bi yer, bütün Hendek ayaklarınızın altında



İşte Hendek işte KLE :)





Meşhur olan veya olmaya çalışan T pozu :) yağmur efektini ben verdim :)




Bayraktepeden yukarı Selmandede piknik alanı var, küçük bi de hayvanat bahçesi var





Bir kaç hayvan


















Şimdi Keremali'ye çıkamama gezimden kareler,dikdörtgenler :)şu karşıki dağın zirvesine çıkacam






yol şimdilik asfalt





toprak çamur başladı, bakalım, tırmanıyorum






Güzel manzaralar geliyor, Rize gibi burası :)





Bu fotoğrafı ben beğendim :)











çamurlu bir yol başlıyor, ne mi olacak, az sonra :)






kaya kaya devam





acayip çamur











Tekerlek iyice kabak oldu :) (sonradan değiştirdim :) )




yaklaşık bir saat cedelleştim bu çamurla, ön teker kitledi, kaya kaya götürdüm ön tekeri, çamurlarını sürekli temizledim 10-15 metrede bir, acayip ter attım, bi daha girmem Kle ile böyle yerlere :)




Burda da bayağı uğraştım, ama çok şükür çıkabildim buralardan




Bu gezimizde Yalova festivalinden, İlk defa bu kadar KLE 500'ü bir arada görenler parmak kaldırsın :)





Ekibimiz





Toplu T pozu :)






Bu da yakın çekim ekibimiz :)





Bu gezimi de eşimle yaptım, Sapancayı keşfe gittik, güzel bi yer






























Sonbahar manzaraları, motorun rengiyle de çok uyumlu oldu





Göl kenarları çok süper





Maşallah diyelim :)






Burası da çok süperdi





Eşimi yarışlara hazırlıyorum :) :)
















Bisiklet yolu, motorlu bisiklet benimki de :)
























Bizi seyrettiğiniz için teşekkürler, sağlıcakla kalın :)
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Öncelikle Maşallah diyelim :)
Güzel geziler yapmışsınız.Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
:) sağolun, teşekkürler , siz de güzel geziler yapıyosunuz
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
vayyy YUSUF kardeşim,demekki tayin işini ,yerleşme işini'de, halletmişsin ki gezmelere başlamışsın,demekki bundan sonra sakarya'yı tüm yönleriyle senin kamerandan izleyeceğiz nasip olursa!demişsinki bu kadar kle 500 bir arada gören varmı? ben gördüm, işte burada senin fotolarında,bak arkadaş daha önce bizi nasıl karadeniz gezilerinde'ki gibi, güzel ve kaliteli gezi paylaşımlarına alıştırdınsa ,buradan sakaryadan'da aynı şekilde böyle güzel ve kaliteli geziler bekliyoruz,sakaryadaki görevinde hayırlı olsun!ALLAH yardımcın olsun,buradan eskişehirden sana selam olsun,kazasız ve cezasız sürüşler dilerim,saygılar.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Teşekkürler herkese sağolun
Mesut hocam, sağolun, inşallah önceki geziler gibi güzel olur yeni gezilerim, ama eskisi gibi durup fotoğraf çekmeye çok üşeniyorum, bi de hep kısa geziler yapabildim, sabahtan akşama ayrıntılı bi gezi yapamadım, bi de havalar iyi gitmedi, fotoğraf da iyi olmuyo o zaman , yani burada biraz farklılaştı format, bi uyum sağlamam lazım :) sağolun ilginize, inşallah bi gün de buluşup tanışırız, görüşmek üzere
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Çamur dedinmi wave geliyor aklıma birde dişli lastik çıkamayacağı yer yok,çamurluk payları çok olduğundan sorunda oluşturmuyor
Karadeniz kadar olmasada bence yine güzel yerler,gezilecek yerlerin daha başındasın,bence en güzel yanıda bu :cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Çamur dedinmi wave geliyor aklıma birde dişli lastik çıkamayacağı yer yok,çamurluk payları çok olduğundan sorunda oluşturmuyor
Karadeniz kadar olmasada bence yine güzel yerler,gezilecek yerlerin daha başındasın,bence en güzel yanıda bu :cat:

Adaşım Wave nedir ? :) ya zaten o kadar çamura girmem bundan sonra, kros varken çamurdan keyfimi aldım
Evet daha başındayım, Karadeniz kadar olmasa da buralar da süper yerler, fırsat buldukça gezip paylaşacağım, sağolasın
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Honda Wave demek istedim,hani cub tarzı olupta yağmur çamur demeden yol alan motor
Enduru tarzı olupta çamurda gidemeyen değil yani :p
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Honda Wave demek istedim,hani cub tarzı olupta yağmur çamur demeden yol alan motor
Enduru tarzı olupta çamurda gidemeyen değil yani :p

iğneler iğnelemeler :) ama o çamura sen girsen sen de ilerleyemezdin :) lastiklerim de zaten kabaktı :) suç enduro motorun değil yani, ama senin motor olsaydı tutup hemen çıkarabilirdim tabi, hatta sırtıma alır götürürdüm :) :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst