- Katılım
- 25 Mar 2007
- Mesajlar
- 563
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar 20 nisan pazar sabahı kerpeye gitmek için her zaman toplandığımız yerde buluştuk

tam yola koyulacaktık ki içimizden bi arkadaş ağva diye bağırınca fikir değiştirdik:queen:

içim yanmış beaa:queen:hava baya sıcaktı






biraz mola verip tekrar koyulduk yola

serhat arkadaşımıza çok teşekkür ederiz bize r1 i ile eşlik ettiği için :cat:

ve en sonunda ağva



bunlar komple mangala koysak pişermiydi acaba:cherry:





bakalaım haftaya nereye gidicezz:queen:katılan arkadaşlara çok teşekkür ederim:rendeer:

tam yola koyulacaktık ki içimizden bi arkadaş ağva diye bağırınca fikir değiştirdik:queen:

içim yanmış beaa:queen:hava baya sıcaktı






biraz mola verip tekrar koyulduk yola

serhat arkadaşımıza çok teşekkür ederiz bize r1 i ile eşlik ettiği için :cat:

ve en sonunda ağva



bunlar komple mangala koysak pişermiydi acaba:cherry:





bakalaım haftaya nereye gidicezz:queen:katılan arkadaşlara çok teşekkür ederim:rendeer: