kerpe dedik kendimizi ağvada bulduk:D

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
Evet arkadaşlar 20 nisan pazar sabahı kerpeye gitmek için her zaman toplandığımız yerde buluştuk

tam yola koyulacaktık ki içimizden bi arkadaş ağva diye bağırınca fikir değiştirdik:queen:

içim yanmış beaa:queen:hava baya sıcaktı






biraz mola verip tekrar koyulduk yola

serhat arkadaşımıza çok teşekkür ederiz bize r1 i ile eşlik ettiği için :cat:

ve en sonunda ağva



bunlar komple mangala koysak pişermiydi acaba:cherry:





bakalaım haftaya nereye gidicezz:queen:katılan arkadaşlara çok teşekkür ederim:rendeer:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
bu defa kerpe yi tutturamamışsınız ama kerpe ye yolunuz düşerse kandıra dayım beklerim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şile yolu çok güzel tam motor için paylaşim için teşekkürler
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
65
anılarım canlandı birden :). Yemek yediğiniz yerin arkasındaki tepenin arkasında kilimli diye bi koy var hakikaten müthiş bi yer.Geçen sene ben de gitmiştim.Denizi olsun manzarası olsun harika.Öyle uzun tatile çıkamıyorsanız günübirlik kaçamaklar için ideal.

Misal şöyle bi yer

7565225107a177f2b58eb6.th.jpg



756522460804d6d8a69fs3.th.jpg
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
cok güsel bi yer agva cennet gibi yerleri war güsel bi gezi olmus
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
emre cruiser cıları toplamışsın güzel gezmişsiniz brava :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ben cebeci ye gitmek istiyorum
kaybolurum diye korkuyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst