- Katılım
- 17 Mar 2005
- Mesajlar
- 228
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar.
kendini bilmezin biri, kendi motorunu satmak için aynı model motor kulananlara "penguen diye hitab etmiş.
ve onun motoruda kanuni boyayınca farklı olduğunu sanmış.
ben bu adamı kınama mesajı attım.
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=1400008
kendini bilmezin biri, kendi motorunu satmak için aynı model motor kulananlara "penguen diye hitab etmiş.
ve onun motoruda kanuni boyayınca farklı olduğunu sanmış.
ben bu adamı kınama mesajı attım.
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=1400008