Kendimi tanıtayım

ndr

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
40
En yaşlı üyeler sıralansa birinci olur muyum? Yaş ortalamasını yükseltsem de üyeniz oldum!

50 yaşındayım. Bir süredir siteyi izliyordum. İçten içe, gizliden gizliye var olan maceracı ruh baskın geldi ve üye olmaya karar verdim.

Aslında bu tür sitelerde "geyik" yapacak vaktim olmuyor. Ancak bu sitenin çok yararlı olduğuna inanıyorum.

Üyelerin çoğu burada neden bulunduğunun farkında ve paylaşıma açık. Herkes birbirine yardım etmeye çalışıyor, konudan uzaklaşıp bel altına vurmaya çalışmıyor.

Aslında buradaki insanların çok önemli bir başka görevi olduğuna daha inanıyorum: Trafikte yer alan diğer aktörleri, iki ayaklı, dört tekerli, sekiz tekerli vb. olsun, eğitmek...

Bence trafik bir ülkenin ya da demokrasinin ne kadar yerleşik olduğunun önemli bir göstergesi... Karşılaştırma yapabilmek için bazı sorular:

-- Trafiğe katılan bütün aktörler (vatandaşlar) ne kadar eşit?
-- Başkalarının hakkına ne kadar saygılıyız?
-- Hata yapanları ne ölçüde hoş görebiliyoruz?
-- Güçlüyüz diye güçsüzü ezerek onun hakkını gasp ediyor muyuz?
-- Güçsüzüz diye güçlüye boyun eğiyor muyuz?
...

Bu ne biçim tanışma iletisi oldu? Böyle olmasını istememiştim. Kendiliğinden bir şeyler oluştu işte...

Sizleri hoş bulduğum için hoş geldim!
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hoşgeldiniz. ileti güzel.
saygılar ve tebrikler :rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
18
Hoş geldin. Ben de 50 yaşındayım...Önemli olan fiziksel yaşın değil, gönül yaşındır...
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
50 yaş ve yaşlı demişsiniz üzüldüm 80 yaşında motosiklet kullanan kişiler tanıdım ve çok şey öğrendim bence buda demek oluyor ki daha çok gençsiniz:) eğer oğlunuz varsa büyük ihtimalle onla yaşıtımdır bende:)bu arada iletiniz gerçekten güzel kendi adıma bazı şeyler yazmak istiyorum
---Trafiğe katılan bütün aktörler (vatandaşlar) ne kadar eşit?((((bence tamamen eşit yayanda olabiliyorum otomobilde kullanıyorum motosiklette ve herkese olabildiğince saygılı olmaya özen gösteriyorum kendi adıma...))))
---Başkalarının hakkına ne kadar saygılıyız?((((bana ne kadar saygı gösterilmesini istiyorsam o kadar saygılıyım çok şükür kimseye saygısızlık yapmadım bu güne kadar))))
---Hata yapanları ne ölçüde hoş görebiliyoruz?((((onlar yaptıkları hatayı kabul ettikleri sürece hoş görü sonsuz fakat birde ne bildiğini bilmeyenler var onlarıda ne yazıkki pek hoş göremiyoruz))))
---Güçlüyüz diye güçsüzü ezerek onun hakkını gasp ediyor muyuz?
(((Trafikte güçlü güçsüz diye birşey düşünmüyorum özellikle tüm motosiklet kullanıcılarının her geçen gün bilinçlendiği fikrindeyim ve bence en büyük dostluk bağlarından birisi 2 teker sevdası)))
--- Güçsüzüz diye güçlüye boyun eğiyor muyuz?
(((yanlızca inançlarım doğrultusunda kaderime boyun eğerim isyan etmemek lazım.herşeyin hayırlısı demeyi severim)))

umarım bişeyler paylaşabilmişimdir tekrar hoşgeldiniz:rendeer:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
hoşgeldiniz... hayatta elde edilmesi en önemli şey tecrübedir... tecrübelerinizden faydalanırsak mutlu oluruz
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Abicim hoşgeldin.. Yaşın ne önemi var. önemli olan ruhun be abi. tekrardan hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hoşgeldiniz yaşlı sayılmasakta olgun olabiliyorsak ne mutlu bizlere!!!:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hoşgeldin yaş ne fark eder yeterki motorun üstünde gitmeyi bil düşmeden:queen:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
hoşgeldiniz :cat:

tecrübelerinizi paylaşabilmek dileğiyle...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
Hoşgeldiniz.

Aramıza hoşgeldiniz.Gerçekten güzel bir mesaj olmuş.Paylaşımlarınızı bekliyoruz.
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Hosgeldin abimmm . Benım babamda 1953 dogumlu yamaha bws si ile hergun zirt o insaat zirt dukkan dolasıp duruyor. Zeytinlige gidiyor. Haftada en az 1 kez ( 35 km ) yanii anlıyacagın benden cok geziyor. Motor 30.000 km yi devirdi . Allah kaza bela vermesinn. Aramıza hosgeldin ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst