- Konu Yazar
- #1
En yaşlı üyeler sıralansa birinci olur muyum? Yaş ortalamasını yükseltsem de üyeniz oldum!
50 yaşındayım. Bir süredir siteyi izliyordum. İçten içe, gizliden gizliye var olan maceracı ruh baskın geldi ve üye olmaya karar verdim.
Aslında bu tür sitelerde "geyik" yapacak vaktim olmuyor. Ancak bu sitenin çok yararlı olduğuna inanıyorum.
Üyelerin çoğu burada neden bulunduğunun farkında ve paylaşıma açık. Herkes birbirine yardım etmeye çalışıyor, konudan uzaklaşıp bel altına vurmaya çalışmıyor.
Aslında buradaki insanların çok önemli bir başka görevi olduğuna daha inanıyorum: Trafikte yer alan diğer aktörleri, iki ayaklı, dört tekerli, sekiz tekerli vb. olsun, eğitmek...
Bence trafik bir ülkenin ya da demokrasinin ne kadar yerleşik olduğunun önemli bir göstergesi... Karşılaştırma yapabilmek için bazı sorular:
-- Trafiğe katılan bütün aktörler (vatandaşlar) ne kadar eşit?
-- Başkalarının hakkına ne kadar saygılıyız?
-- Hata yapanları ne ölçüde hoş görebiliyoruz?
-- Güçlüyüz diye güçsüzü ezerek onun hakkını gasp ediyor muyuz?
-- Güçsüzüz diye güçlüye boyun eğiyor muyuz?
...
Bu ne biçim tanışma iletisi oldu? Böyle olmasını istememiştim. Kendiliğinden bir şeyler oluştu işte...
Sizleri hoş bulduğum için hoş geldim!
50 yaşındayım. Bir süredir siteyi izliyordum. İçten içe, gizliden gizliye var olan maceracı ruh baskın geldi ve üye olmaya karar verdim.
Aslında bu tür sitelerde "geyik" yapacak vaktim olmuyor. Ancak bu sitenin çok yararlı olduğuna inanıyorum.
Üyelerin çoğu burada neden bulunduğunun farkında ve paylaşıma açık. Herkes birbirine yardım etmeye çalışıyor, konudan uzaklaşıp bel altına vurmaya çalışmıyor.
Aslında buradaki insanların çok önemli bir başka görevi olduğuna daha inanıyorum: Trafikte yer alan diğer aktörleri, iki ayaklı, dört tekerli, sekiz tekerli vb. olsun, eğitmek...
Bence trafik bir ülkenin ya da demokrasinin ne kadar yerleşik olduğunun önemli bir göstergesi... Karşılaştırma yapabilmek için bazı sorular:
-- Trafiğe katılan bütün aktörler (vatandaşlar) ne kadar eşit?
-- Başkalarının hakkına ne kadar saygılıyız?
-- Hata yapanları ne ölçüde hoş görebiliyoruz?
-- Güçlüyüz diye güçsüzü ezerek onun hakkını gasp ediyor muyuz?
-- Güçsüzüz diye güçlüye boyun eğiyor muyuz?
...
Bu ne biçim tanışma iletisi oldu? Böyle olmasını istememiştim. Kendiliğinden bir şeyler oluştu işte...
Sizleri hoş bulduğum için hoş geldim!