Kendimi tanıtayım

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
47
hoşgeldiniz aramıza.bu sitede yaş muhabbeti pek geçmez zaten.büyük küçük herkes birbirinden birşeyler öğreniyor burda.çok iyi vakit geçireceksiziniz :cat:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Aramıza hoşgeldiniz.Sevginin esirgenmediği güğnler diliyorum.saygılarımla.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
aramıza hoş geldiniz.ben 1 ay dır sitedeyim fakat kimsenin yaş konuştuğunu görmedim. içiniz rahat etsin.çünkü herkez seviyeli.
 

ndr

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
40
Bu sıcak karşılama için herkese teşekkürler...
Elimden geldiğince, zamanım yettiğince siteye katkıda bulunmaya çalışacağım.
Aslında amacım dörttekerlerin yanısıra ikitekerlerin de trafikte güvenle varolmasını sağlayabilmek...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Aramıza HOŞGELDİN...
Bu sitenin en önemli özelliği ; motosiklete binmeden bile ; motosiklet hastalığına bulaştırmasıdır.. :)
:bestmt:
::tutkuy::
::hosgeldi
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
beni bir yaş geçmişsin.sana katılıyorum.veee hoş geldin...:cat: :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin abi, mt.izmir adına selamlar.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Hoşgeldin:rendeer:
Sorduğun sorulara gelince, bir iki satırla cevap vermek gerekirse;

Trafiğe katılan bütün aktörler (vatandaşlar) ne kadar eşit?
Bence kanunlar ve kurallar dahilinde herkes eşit.
Eşit olmayanlarda ya görevli (Geçiş üstünlüğü olanlar),
ya da suçlu (başkasının hakkına tecavüz edenler).

Başkalarının hakkına ne kadar saygılıyız?
Başkasının hakkına tecavüz edinceye kadar sonsuz bir saygıyla.

Hata yapanları ne ölçüde hoş görebiliyoruz?
Konunun trafik olduğu varsayımıyla, kesinlikle hiç hoş görmem.
Hata yapmam. Ama yaparsam da hoş görülmek istemem.
(Trafik hatanın hoş görülebileceği yerlerden hiç değildir.)

Güçlüyüz diye güçsüzü ezerek onun hakkını gasp ediyor muyuz?
Günümüz dünyasında gücün tanımı çok izafi, kimin güçlü olduğu ise göreceli.
(Kaskın içine giren arı misali.)
Ama kimsenin hakkını gasp etmem.

Güçsüzüz diye güçlüye boyun eğiyor muyuz?
Bağzen güçlüye boyun eğdiğim olur,
o da ayağını ısırmak için...

Sağlıcakla kal.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst