Kenan Sofuoğlu'nu bezdirdiler!

Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
şaşırdım demek isterdim ama nedense şaşırmadım.
ne diyeyim.
selametle:king:

yalnız merak etmesin yakında da "abi benide yanına alsana" lar türer, bkz. ben
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2004
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba
konuyla ilgili birkaç birşeyde ben eklemek isterim ,kenan sofuoğlu nu yakınen tanıyan biri olarak ,
kenan kardeşimiz in patlama noktasına getiren gecenlerde milliyet gazetesinde cıkan haberdi işin gerceği ,haberde iddea dan aldıği 810 bin tl den basedilerek kenan ın en çok kazanan sporcu oldugu ,işin aslı dogru iddeadan gelen bir para var miktarı hakkında çok bir bilgim yok ama dogru olabilir ,
fakat gelen paranın hepsini kenan yardım amaçlı dagıtmıştır ,hatırlarsanız Adpazarı pazar köyde okul yapımı için alınan arsanın 380 bin tl oldugu haberşerde cıktı ,kalan paranında başışlandıgı nı öğrendim ,
gel gelelim bu haber cıktınktan sonra bütün yardım kuruluşları okul camı vesayıre gibi birçok yer kenan ı arayak bize ver diye dıretmeleri,
oğlunu evlendırmek isteyenden ,okula bılgısayar ıstemesinden camı imamına kadar herkes ucuştu ,
bu gelen para zaten bitti bağışladı ,gerekli yerlere ,
kaldıkı kenan sofuoğlu bir sporcu ve bir kazancı var bir hayat sürüyor ,
inanın bu kazandığı para ikinci ligde oynayan bir futbolcudan az ,ve inannın bu kazncı bazen masraflarına yetmediğide oluyor ,
Ayrıca kenan sofuoğlu ve ailesini iyi tanırım ve tanıyanlarda bilirki kenan ve ailesi çok yardım sever ve yardıama ühityacı olan cevresindeki insanlara yardım larıyla bilinmekte ,ve kenan bunlardan bahsedilmesinde de hıç hoşlanmaz,
kendine harcayamadığı parayı inanın yardım eder buna şahidim ,
kenan ın kımzasına hak veriyorum sonuna kadarda yanındaayım bir hayranı bir abisi olarak ,
kenan da bu tarz haberlerle gündeme gelmekten son derce sıkıntılı ,
nekadar kazandığın dan cok nekadar başarılı olacağını yada neler yapabileceğini konuşmak gerekli , bana kalırsa ,ve kendi fikrim bir hayran gözüyle bizi Dünya araneasında motosiklet dalında tek temsil eden kenan sofuoğlu dur ,inşallah aldığı karar isabetli olur kendi için iyi olur ,
şahsen kenan ın avrupada olması yada başka ülkede olması benim için çok şey deüiştirmez kenan sofuoğlu bize yakın her daim ,
Ayrıca son izmir yarışında sergilediği muhteşem performansından dolayıda kutlarım ,
kenan sofuoğlu bizden biri ,inşallah 2010 yılı yeniden Dünya şampiyonlu ğunu ülkemize getirir ,
saygılarımla kenan saruhan

not tororosso nilk imle giremegim için yeni kullanıcı olarak girip yorum yaptım yanlış anlaşılmasın ,
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Çatır çatır yesin.
Helal olsun.
Daha çok kazansın.
O paraları da yesin.
Yetenekli , başarılı , çalışkan.
Ülkemizi temsil ediyor.
Bunlar bize yeter.
Maddiyat kısmı bizi ilgilendirmez.
Dilerim ki kazandıklarıyla krallar gibi yaşasın.
Yarışlarına daha iyi konsantre olsun.
Ama görünüşe göre o bunu yapmıyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Alp Tunay yuzunden abicim.
Adamin cebinde para bulamayinca, botlarini almislar.
Bi de utanmadan topic açip,resmini koymus.:p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Adam maalesef haklı.. ama yine yapar burda.. Asıl bizim kaçmamız lazım. Hem de arkamıza bile bakmadan.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Alp Tunay yuzunden abicim.
Adamin cebinde para bulamayinca, botlarini almislar.
Bi de utanmadan topic açip,resmini koymus.:p

Diğer teki de biz de :p Ama kaskını atmadı :p Tulumunu bile attı yahu :queen:

Desteklenmek isteyenler tabii ki çoğalacaktır...O sırf destek amacıyla diyanet spor'dan lisansıyla yarştı bu sene TR'de...ve çok iyi bilmiyorum ama çok yardımsever olduğunu herkeslerden duyuyoruz.Hala neyin bırbırını yapıyorlar ki çocuğa...O şampiyon olmuş hayatını adamış bunun için maddi imkansızlıklarla savaşmış yıllarca yarışabilmek için.Şimdi belirli bir yere gelmiş ve hakettiği paraları kazanıyor.Bunun halk olarak bize neresi batıyor anlayabilmiş deilim...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alp Tunay yuzunden abicim.
Adamin cebinde para bulamayinca, botlarini almislar.
Bi de utanmadan topic açip,resmini koymus.:p

Adamlar tulumunu satmaya kakmış...:queen::queen::queen:


. Bundan bile prim yapıyor Kenan...Helal olsun kazandıkları..:cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Ben memleketim insanını bazen gerçekten anlayamıyorum:pale:
Dünya şampiyonu süper bir ınsan,süper bir kardeşimiz var onun başarıları ile övünüp göğüsümüzü kabartacağımıza küstürüp kaçırıyoruz:silent:

Bir dünya şampiyonunun kendi vatanında yaşaması ve kendi insanın önünde antreman ve yarış koşturması kadar güzel ne olabilir ki?

Yolu açık olsun Kenan'ın onunla ne kadar guru duysak az dır:cat:
Hollanda daki vatandaşlarımız onun değerini çok iyi bilirler:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst