Herkese merhaba
konuyla ilgili birkaç birşeyde ben eklemek isterim ,kenan sofuoğlu nu yakınen tanıyan biri olarak ,
kenan kardeşimiz in patlama noktasına getiren gecenlerde milliyet gazetesinde cıkan haberdi işin gerceği ,haberde iddea dan aldıği 810 bin tl den basedilerek kenan ın en çok kazanan sporcu oldugu ,işin aslı dogru iddeadan gelen bir para var miktarı hakkında çok bir bilgim yok ama dogru olabilir ,
fakat gelen paranın hepsini kenan yardım amaçlı dagıtmıştır ,hatırlarsanız Adpazarı pazar köyde okul yapımı için alınan arsanın 380 bin tl oldugu haberşerde cıktı ,kalan paranında başışlandıgı nı öğrendim ,
gel gelelim bu haber cıktınktan sonra bütün yardım kuruluşları okul camı vesayıre gibi birçok yer kenan ı arayak bize ver diye dıretmeleri,
oğlunu evlendırmek isteyenden ,okula bılgısayar ıstemesinden camı imamına kadar herkes ucuştu ,
bu gelen para zaten bitti bağışladı ,gerekli yerlere ,
kaldıkı kenan sofuoğlu bir sporcu ve bir kazancı var bir hayat sürüyor ,
inanın bu kazandığı para ikinci ligde oynayan bir futbolcudan az ,ve inannın bu kazncı bazen masraflarına yetmediğide oluyor ,
Ayrıca kenan sofuoğlu ve ailesini iyi tanırım ve tanıyanlarda bilirki kenan ve ailesi çok yardım sever ve yardıama ühityacı olan cevresindeki insanlara yardım larıyla bilinmekte ,ve kenan bunlardan bahsedilmesinde de hıç hoşlanmaz,
kendine harcayamadığı parayı inanın yardım eder buna şahidim ,
kenan ın kımzasına hak veriyorum sonuna kadarda yanındaayım bir hayranı bir abisi olarak ,
kenan da bu tarz haberlerle gündeme gelmekten son derce sıkıntılı ,
nekadar kazandığın dan cok nekadar başarılı olacağını yada neler yapabileceğini konuşmak gerekli , bana kalırsa ,ve kendi fikrim bir hayran gözüyle bizi Dünya araneasında motosiklet dalında tek temsil eden kenan sofuoğlu dur ,inşallah aldığı karar isabetli olur kendi için iyi olur ,
şahsen kenan ın avrupada olması yada başka ülkede olması benim için çok şey deüiştirmez kenan sofuoğlu bize yakın her daim ,
Ayrıca son izmir yarışında sergilediği muhteşem performansından dolayıda kutlarım ,
kenan sofuoğlu bizden biri ,inşallah 2010 yılı yeniden Dünya şampiyonlu ğunu ülkemize getirir ,
saygılarımla kenan saruhan
not tororosso nilk imle giremegim için yeni kullanıcı olarak girip yorum yaptım yanlış anlaşılmasın ,