Kenan Sofuoğlu Casper Reklamlarında

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağlık olsun doğru tercih yapmışlar kenan ı cıkarmakla
dünya şampiyonu olmuş birisi daha mantıklı olurdu zaten
herşey yolunda ve güzel gidiyor benim düşüncem
şubat ı yarışları bekliyoruz artık yeni başarıları
ve kenan ı kürsüde görmeyi
herkese iyi sürüşler
yolunuz ve farınız hep açık olsun
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
helal olsun caspera :)
Pınar abla ,
eğer casper öyle bişey yaparsa,
Kenan Sofuoğlu dava açtığında reklamda alacağı paranın 10 katını alır.:)
Onun için öyle bişey yapmazlar bence

Hayır işte.. Dava açtığı zaman ancak reklam tv'den kaldırılır.. Varmısın bahse :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
vallahi güzel olmuş.hikayede 10 numara:cat: paylaşım için teşekür
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ya inceledim biraz reklamı ( reklamcılık okuyorum :p )
O küçük çocuğu gösterdiği sırada, arkada 2000+ Model bi BMW var,
bilgisayarda spor güzel bi SS var :p
Kenan o yaştayken 2000+ BMW'nin ne işi var :)
ama güzel reklam olmuş :cat:

Valla doğru..Bende şimdi dikkat ettim..:cat::bounce::p

İşte reklamı....İzleyin...İzlettirin...




.
[YT]eeBStVkHGeY[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
teşekkürler arkadaşım youtub e atmasını becerdimde buraya atamamıştım
yardımın için teşekkürler

Rica ederim...:bounce:

Casper reklamı için bi motorcu aradı durdu 600 ytl verecekti ama son anda kimseyi kullanmayıp kenanın eski görüntülerini kullanmaya karar vermiş.. Hem kenanın reklamını yapmış hem para harcamamış oldu, akıllıca..

Ben öyle olacağını zannetmiyorum...:silent:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
reklam iyi olmuş hoş olmuş güzel olmuş :)
kenanı oynatmakta akıllılık etmişler de...
bişi takıldı bu centrino eski bi sistem değilmi yahu... :)
c2duo varken centrino yu ne yapayım diyesim geldi :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Ya inceledim biraz reklamı ( reklamcılık okuyorum :p )
O küçük çocuğu gösterdiği sırada, arkada 2000+ Model bi BMW var,
bilgisayarda spor güzel bi SS var :p
Kenan o yaştayken 2000+ BMW'nin ne işi var :)
ama güzel reklam olmuş :cat:
çok doğru o zamanlarda(kenan abinin çocukluk zamanlarında)üretilmiş bilgisayarların monitörleri bile kendini belli eder büyüklükte.Casper'dan daha incelikli bi reklam beklerdim ama bu da güzel.Kenan abime burdan slmlarımı gönderiyorum belki buraları takip ediyordur.sesimizi duyuyorsan 3 kere tıklat abi:cat:
herşeyden önce reklam hoş olmuş benim görüşüm
reklam cımadan önce yanı senaryo aşamasındayken senaryoyu okuyanlardan biriyim ,
kenan raklam için tabiki para almıştır hakettiği bir bedel mutlaka ödenmiştir
kenan son günlerde yarış takvimininde yaklaşmasından ötürü biraz motivasyon a ihtiyacı varken yılın sporcusu seçildi bu süper oldu tabiki
bu zaman zarfındada bu teklif geldi ve parayı düşünmeden kabul etti
bence yıne sölüyorum hala kenan ı fark etmeyenler bu reklamı görmeli
dunya şampiyonumuz oldunu bilmeli
teşekkürler

+1550 çok haklısın abi:cat:
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
30
sonuçta bir motorcunun görüntülerinin olması güzel ama reklam bana saçma geldi

kenan hızlı, tamam anladık;

casperda kendine hız canavarı diyo, e hadi onada tamam,

niye hız canavarı? çünkü intel işlemci kullanıyomuş:silent:

intel işlemci kullanmak yetiyomuymuş? diğer firmalar işlemcisizmi satıyo?
niye casper??:pr:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bende beğendim reklamı...benim bir arkadaşı körfez pistine yollayacaklardı reklam için hatta futureshock ı...
ama demekki böyle yapmışlar, iyide omuş:)

Aslında iyi hoş olmuşta reklam saçma olmuş, tırsa tırsa Rapunzele katılıyorum bu konuda, malum bu seferde sana intel işlemci taktılar da sen memnun musun diyebilir:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kenan kısmı güzel işte, gerisi fossss:)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
evet reklam biraz saçma olmuş:)Bmw yi geçtim kenan sofuoğlu nun çocukluğunda casper dizüstü bilgisayar varmıydı acaba?reklamda yarış görüntüleri var ama tamamı değil.yeni çekilmiş sahnelerde var.

ama her ne olursa olsun bu reklam tv lerden kaç kişiye ulaşırsa bizim için ve kenan için bir o kadar iyi olur.

birde egzos markası arrow unda açılış sayfasında kenanında içinde olduğu bir intro var bir de ona bakın derim.http://www.arrow.it/eng/home/
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bence cok alakasız bı reklam gıbı geldı notebookla pek bagdastıramadım sadece KEnan gıbı bır yıldızın adını kullnaarak reklam yapmak yoksa kotu bır reklam.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dsc5525hw7.jpg


p1010668tl0.jpg


pict4721wz9.jpg


sanne001qx8.jpg
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kimse bu yöneticilere acımıyor mu yav ?:)
Kaç sayfa mesaj okudum mecburen..
Yapmayın arkadaşlar,Kenan Sofuoğlu şimdiye kadar ismimizi en çok duyuran isimdir.
O para bu para şu para,yok o yok bu.. Bunları bırakın,reklam ile ilgili görüşlerinizi belirtin yeter(şu kadar para oldu bu oldu şu oynadı şeklinde değil).
Anlatılmak istenen her ne kadar farklı olsa da yanlış anlaşılabiliyor işte,ne gerek var bunlara..

Kenan ı bir kez daha tebrik ediyorum :rendeer:
Reklam üzerine biraz daha uğraşılabilinirdi,daha iyi bişey çıkartılabilinirdi..

Konu yanlış anlaşılmasın,Kenan ı sevmeyen bir Türk motorcunun var olduğuna inanmıyorum,herkes Kenan ı gerçekten seviyor.Ama burada ki mesajlaşmalar konunun sapmasına,anlatılmak istenenin dışında şeylerin anlaşılmasına sebep oluyordu.Yanlış anlaşılmaların olmaması için konu dışı ve tartışma içerikli mesajları sildim..

LÜTFEN şuandan sonra konu tekrar dağılmasın..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bende ciddiye alıp tekrar baktım :)
Hangisi,"hafiye pınar iş başında" mı yoksa "kaç para aldı acaba" mı :)
(Bir mesaj değil iki mesaj yazmışsın hem bak :)).
Valla abidik kubidik reklamlarda oynayan popçulardan daha fazla parayı hakettiği kesin.Ne aldıysa kendisine aldı.Bizi ilgilendiren kısım o değil.Bir şekilde dikkat çekmiş,motosiklet ile ilgili bir reklamın çevrilmesine vesile olmuş olmasıdır..
Kendisine ne kadar teşekkür etsek azdır :cat:

Konu dışı mesajlaşmalar silinecek,bunlarda.. :)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
a evet unutmuşum son mesajımı demekki bi yanlış bi doğruyu götürüyo :)

şimdi bende kenan hakkında güzel şeyler yazayım ama ne yazayım adam güzel işler yapıyo artık göz önünde yaptığı herşey motor kulllanıcılarını ilgilendiriyo ne diyeyim yürü kenan gurur duyuyoruz :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst