Kenan Sofuoğlu Casper Reklamlarında

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MERHABA ARKADAŞLAR
Kenan sofuoğlu reklam yıldızı oldu
kenan fanatiğiolarak videoyu elde etmeyı başardım ve hemen sizlerle paylaşmak istedim
yorumlarınız lütfen
teşekkürler
kenan53

[yt]eeBStVkHGeY[/yt]
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sanırım bu Casper Kenan'ın bir nevi sponsoru oldu anlamıda da geliyor, aferim adamlara...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Aynen bende sabahtan beri arıyodum :) siteye koyarım düşüncesiyle :p
Paylaşımın için teşekkür ederim arkadaşım...

Bu reklam sayesinde bir çok sponsor firmasının da ilgisini çekeceğine eminim...
Başarılar Kenan Abi :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Çok güzel reklam :cat:

Kenan da benim gibi Shoei kask kullanıyomuş :cherry:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
harika harika harika................
şampiyonumuzun 2008 sponsoru belli oldu demek ki CASPER
gittiğin yolda kalbimiz daima seninle
başarılar yeni sezonda KENAN SOFUOGLU :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Güzel reklam ama kendi adına çıkan kaskını kullansa imiş bence daha güzel olabilirdi....
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Bu işe en cok ben sevindim 1. si motorcu biri olarak kenanın böyle bir reklamda oynaması 2. si bir casper bölge bayii olmam

teşekürler kenana teşekürler casper bunun için casper merkeze bir teşekür email gönderdim:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Harika olmuş. Bu reklamı insanların gözüne gözüne sokmak lazım çünkü artık hararetli hararetli Kenan'ın başarılarından bahsederken kim olduğundan bir haber suratlar görmek istemiyorum karşımda.

Bilgisayarın ekranında şöyle 93-94 model etli butlu eski SS lerden olsa tadından yenmezmiş ama olsun. Detaylara takılmak olmaz şimdi. Bütünüyle bakınca gerçekten çok başarılı olmuş. Bol bol izleriz ekranlarda inşallah.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kenan hatırlarsanız sponsor bulmakta zorlanıyordu...

Şimdi ise sponsorlar sıraya girmişe benziyor..

Casper başarmışa benziyor..
Laptopumun markası Casper.. Daha çok sevmeye başladım
şimdi laptopu...
Canım Casper..Canım Kenan...
Kenan'ın çıtası yüksek artık..Buda biz motosikletçilere bir artı bence..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
cok güzel acıklamıssında 2 sahne var orda bi kenan arai kaskı yere atıo 2 en sonda kız bunu opuyo bnlardamı eski yarış acaba:silent:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ya inceledim biraz reklamı ( reklamcılık okuyorum :p )
O küçük çocuğu gösterdiği sırada, arkada 2000+ Model bi BMW var,
bilgisayarda spor güzel bi SS var :p
Kenan o yaştayken 2000+ BMW'nin ne işi var :)
ama güzel reklam olmuş :cat:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herşeyden önce reklam hoş olmuş benim görüşüm
reklam cımadan önce yanı senaryo aşamasındayken senaryoyu okuyanlardan biriyim ,
kenan raklam için tabiki para almıştır hakettiği bir bedel mutlaka ödenmiştir
kenan son günlerde yarış takvimininde yaklaşmasından ötürü biraz motivasyon a ihtiyacı varken yılın sporcusu seçildi bu süper oldu tabiki
bu zaman zarfındada bu teklif geldi ve parayı düşünmeden kabul etti
bence yıne sölüyorum hala kenan ı fark etmeyenler bu reklamı görmeli
dunya şampiyonumuz oldunu bilmeli
teşekkürler
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
cok güzel acıklamıssında 2 sahne var orda bi kenan arai kaskı yere atıo 2 en sonda kız bunu opuyo bnlardamı eski yarış acaba:silent:
Niye eski yarışlarda kızlar kenanı öpmüyo muydu :queen::queen::queen:
herşeyden önce reklam hoş olmuş benim görüşüm
reklam cımadan önce yanı senaryo aşamasındayken senaryoyu okuyanlardan biriyim ,
kenan raklam için tabiki para almıştır hakettiği bir bedel mutlaka ödenmiştir
kenan son günlerde yarış takvimininde yaklaşmasından ötürü biraz motivasyon a ihtiyacı varken yılın sporcusu seçildi bu süper oldu tabiki
bu zaman zarfındada bu teklif geldi ve parayı düşünmeden kabul etti
bence yıne sölüyorum hala kenan ı fark etmeyenler bu reklamı görmeli
dunya şampiyonumuz oldunu bilmeli
teşekkürler
Enteresan... Senaryo aşamasındayken Kenanın çıkacağı belliydi ama yinede bi racingci arıyorlardı :silent:
Kenanın para istememesi gayet normal olur zaten.. Böyle bi durumda sadece kenan deil kimse parayı düşünmez..
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
helal olsun caspera :)
Pınar abla ,
eğer casper öyle bişey yaparsa,
Kenan Sofuoğlu dava açtığında reklamda alacağı paranın 10 katını alır.:)
Onun için öyle bişey yapmazlar bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst