Kenan Sofuoğlu: Benim 1 yıl daha Supersport'ta yarışmamı istediler

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, "Dünya Supersport Şampiyonası'nda bu sezon şampiyon olamasam da sezon benim için iyi geçti. Son yarışta, takımım Kawasaki'nin markalar şampiyonu olması için yarışacağım" dedi.

FIM Dünya Supersport Şampiyonası'nda 3 kez şampiyon olarak bir ilke imza atan Sofuoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 20 Ekim'de İspanya'nın Jerez pistinde sezonun son yarışına çıkacağını hatırlattı.

Şampiyonluğu bu yıl İngiliz Sam Lowes'a kaptıran milli motosikletçi, "Sezon başında yarışlar istediğim gibi gitmedi. Motosikletim bozuldu, bir yarışta düştüm" diye konuştu.

Sezon ortasında motosikletinde birtakım teknik yenilikler yaptıklarını ifade eden Sofuoğlu, "Sezon başında ve ortasında kaybettiğimiz puanlar, beni ikinciliğe geriletti. Yaptığımız yeniliklerden sonra çıktığım son 5 yarışın 4'ünü birinci bitirdim fakat puanlar yeterli gelmedi" şeklinde devam etti.

Sofuoğlu, motosiklet sporlarında her sezon şampiyon olmanın zor olduğuna dikkati çekti. Şampiyon bitirdiği geçen sezonda 4 yarışı, bu sezonu ise 5 yarışı birinci bitirdiğini ifade eden başarılı motosikletçi, "Bu nedenle kötü bir sezon geçirdim diyemem. Şampiyonluk kısmet değilmiş ancak son yarışı da birinci bitirip halen lider konumda olan takımım Kawasaki'yi, markalar şampiyonu yapmak için yarışacağım" dedi.

Gelecek sezon yine supersport

Daha önceki açıklamalarında, gelecek sezon ''superbike''da yarışacağını belirttiğini ancak takımı Kawasaki'nin aksi yönde istekte bulunduğunu dile getiren Sofuoğlu, ''Yetkililerle yaptığım görüşmede, superbikedaki pilotlarının güçlü olduğunu belirtip benim 1 yıl daha Supersport'ta yarışmamı istediler. Superbike dalının formatı biraz değişiyor ve adı superbike EVO oluyor. Kawasaki, 2015 yılında bu kategoride yarışmamı istiyor ancak henüz sözleşme yapmadım" şeklinde konuştu.

Kaynak: A.A
 

Ekli dosyalar

  • kenan-sofuoglu-2014-supersport.jpg
    kenan-sofuoglu-2014-supersport.jpg
    37 KB · Görüntüleme: 20,357
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
Kenan daha güvenmiyorlar demekki kenanda artık sbk'da yarışması lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakinda sadece sevdiginiz haberlerin yer alacagi yeni bir forum açilacakmis.
Bekleyin.
Azzz sonra.

Coq arkadaşım sen neden sürekli olumsuz yorumlar yazıp duruyorsun anlamak mümkün değil neyi kötülemeye çalışıyorsun?

Geçen gün kenan kaza yaptıktan sonra aradım sordum ağrısı var ama iyi dedin, sallamıyorsan eğer hem kenana yakın birisin hemde böyle işler çeviriyorsun çok ilginç doğrusu.. Ortada bir ikiyüzlülük var yakında çıkacak ortaya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

Antonelli nin kazası haberinde saçma sapan bir habere binaen Kenan'ın başsağlığı dilemediğinden sadece moskovada kaybettiği puanlara üzüldüğünden dem vurdunuz eleştirip durdunuz sonra ispat edincede çıtınız çıkmadı, bi öyle bi böylesiniz.
 
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
4
burda benim yorumlarım siliniyor motosiklet.net benden başka herkez konuşuyor burda sizin apaçık belli bırakın bu reklamları artık. Klavye delikanblılığından başka bişey yapmıyonuz. Cog sen çok yanar dönersin . Senin ne olduğun belli değil. Sen fesatsın. Ulan şimdi bşiey dicem hepinizi kenan mı ...... anladınız :thumleft:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Geçen gün kenan kaza yaptıktan sonra aradım sordum ağrısı var ama iyi dedin, sallamıyorsan eğer hem kenana yakın birisin
Günaydin.:)
Nihayet uyanmissin mevzuya.


(üstünü çizmisler neden anlamadim ama yazdigin bu mesaj içinse gereksiz bir tepki olmus.
MOderatörler biraz daha dikkatli davransa iyi olacak.
)

Ama gelelim mesajlarin geri kalanina:
Sen ve su arkadas,
burda benim yorumlarım siliniyor motosiklet.net benden başka herkez konuşuyor burda sizin apaçık belli bırakın bu reklamları artık. Klavye delikanblılığından başka bişey yapmıyonuz. Cog sen çok yanar dönersin . Senin ne olduğun belli değil. Sen fesatsın. Ulan şimdi bşiey dicem hepinizi kenan mı ...... anladınız :thumleft:
Coq arkadaşım sen neden sürekli olumsuz yorumlar yazıp duruyorsun anlamak mümkün değil neyi kötülemeye çalışıyorsun?

Geçen gün kenan kaza yaptıktan sonra aradım sordum ağrısı var ama iyi dedin, sallamıyorsan eğer hem kenana yakın birisin hemde böyle işler çeviriyorsun çok ilginç doğrusu.. Ortada bir ikiyüzlülük var yakında çıkacak ortaya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

Antonelli nin kazası haberinde saçma sapan bir habere binaen Kenan'ın başsağlığı dilemediğinden sadece moskovada kaybettiği puanlara üzüldüğünden dem vurdunuz eleştirip durdunuz sonra ispat edincede çıtınız çıkmadı, bi öyle bi böylesiniz.

Klavye basinda sallayip duruyorsunuz.
Siz klavye basinda sallarken,
ben o ülke senin, bu ülke benim Kenan'in pesinde kosuyorum.
BAzilarini forumda paylasiyorum, çogunu paylasmiyorum.
Mesela siz bu topice konu olan haberi yeni görüyorsunuz,
oysa ben bir hafta önce paylastim.

http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/122655-kenan-sofuoglu-kawasaki%92yi-markalar-sampiyonu-yapmak-icin-piste-cikiyor-2.html#post3175440

Anlamadiginiz sey ne biliyormusunuz?
Kenan'a en çok zarari sizler veriyorsunuz.
Onu gaza getiren ve zamanindan önce SBK ya geçiren sizin gibi gazcilardi.
Eger Kenan sizin gaziniza gelmeyip, bir sezon daha dayanabilseydi,
simdi SBK'nin ilk bes listesinde olabilirdi.
Hala da ayni gaza devam ediyorsunuz,
Siz vatan millet sakarya gazi verirken,
biz Kenan o Türk bayragini tasiyabilsin diye, pistlerde görevlilerle köse kapmaca oynuyoruz.
Allah askina susun artik.

Bir konuyu iyi anlamaniz için yaziyorum.
Kenan'i tabi ki elestirecegiz..
Bu güne kadar hep böyle yaptik.
Ama Kenan'i elestiriyor olmamiz,
ne onun efendiliginden bir sey eksiltir,
ne de bizim ona verdigimiz degerden.
Bir anlayabilseniz!!!!
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Kenan dan başkada kimsemiz yok arkadaşlar destek olalım moral verelim ... Bak bugün beyaz showda canlı yayımda şimdi
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Klavye basinda sallayip duruyorsunuz.
Siz klavye basinda sallarken,
ben o ülke senin, bu ülke benim Kenan'in pesinde kosuyorum.
BAzilarini forumda paylasiyorum, çogunu paylasmiyorum.

Simdi bu aklima geldi..

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/75590-gurbetci-motorcularin-assen-bulusmasi.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst