Basketbolda dünya kupası final macında bisürü devlet büyüğü vardı izleyen.
Dünya 2.cisi olduk televizyon basketbol haberleri,kutlamaları en önemlisi reklamlarıyla doldu taştı.
Sımdı dunya şampiyonumuz var. Onuda haberlerden 2 dakikalık görüntülerle seyrettik ... Basketbol milli takımı cebinden 1 kuruş para cıkarttımı acaba şampiyona süresince ? Bide kenan'a sormak lazım..
Takıldıgım bir diğer nokta ise Kenan canını ortaya koyuyor dünya şampıyonlugunu alıyor. Potaya top sokmaya calısanlar kadar prim yapamıyor. Vallahi yazık . Burda sözünü ettiğim sadece basketbol değil, futbolda'da böyle.
Nurcan taylan'ı niye günlerce konusmadı tv ? ya da dövüşcülerimizi niye konusmuyorlar..
Bir an önce düzelmesi lazım bu zihniyetin.