bu arada bişi sorcam hazır liderleri online yakalamışken benim ön taraftan sanki böyle lastik bir yere sürtüyormuş gibi ses geliyor ama kendim baktım lastik hiç bir yere sürtmüyor kafayı sıyırcam bulamıyorum bu sesi acaba neden yapar hiç tahmin edebilcek var mı ?
ilker84 o ses eğer vidaları gevşemişse ön taraftaki çamurluktan geliyor olabilir, bence çamurluğun bağlantı vidalarını bi kontrol et, yada, ön fren hidrolik bağlantısını sağlayan borunun frene bağlandığı noktada metal bir kısım var, o çamurluğa çok yakınsa giderken titreşimden çamurluğa deyip ses yapıyor olabilir, bende bi ara öyleydi, eğer öyleyse vidasını çok hafif gevşetip biraz dışa doğru çevirerekten metal kısmın çamurluktan uzaklaşmasını sağlaman gerekir.
ya şu cumartesi gezisine bende çok katılmak isterim ama cumartesi yarım günden fazla çalışıyorum

ale: hatta bu hafta belki çok daha uzun olabilir

r: gerçi benim açımdan herşey ogün belli olur ama akşam üzeri olursa ayarlamaya çalışırım :silent: