Motosiklet.net'in birbirine bağlı ve saygıdeğer kardeşlerim selam.
Hepimiz motomax'ın sattığı ürünlerinin sağlam ve kaliteli olduğunu biliyoruz. Bunuda her fırsatta savunuyoruz.Motomax Türkiyede en çok ARN ve chooper olarakta sl ve ss modellerini satmıştır. sl modelinin satışının iştahları kabartan sayısıda biz kullanıcılarının memnuniyeti ve piyasada kopyasının veya benzerinin olmaması olmuştur. Nede olsa macar keeway çinde bu malları kendi standart kalite anlayışına uygun ürettirmiştir. Bu vesileyle motorlar birçok markadan daha sağlam olduğunu kanıtlama şansı bulmuştur.(Hondanın cbf 150 yi ve yamahanın ybr 125 modellerini ucuz işçilikle her kesimin satın alabilmesi için çinde ürettirdiği gibi...) Basit bir örnek ybr 125 ile keeway speed aynı fabrikadan çıkıyor!(Arçelik-Beko örneği gibi.) Kalite eşit.
Edindiğim net bilgi doğrultusunda, Motomax artık keeway ürünlerini satmayacakmış. Akıllıca bir yaklaşım ile sl fiyatı 4000 ytl açıklanıp eldeki stok 3250-3500 ytl arası tutturulduğu oranda zaten satılarak eritildi. Ya sonrası? Anlattığım gibi chooper satışındaki ciddi ciro motomax'ın kendi montaj fabrikasını kurmasına sebeb oldu,bu çok güzel birşey fakat sl ve ss yok artık! Yerine Regal-raptor 150cc-250cc motomax montajı olarak,Regaldeki karbürator ve 3. vites problemlerinden arındırılmış bir kalitede üretilecekmiş. Bu motomax ve bu ürünlerin tüketicileri için müthiş bir fırsattır. (parça sorunu yaşamamak adına) Asıl sorun benzeri ve emsali olmayan,günümüzde çamurluk,flaşör,.. sorunları yaşayan sl kullanıcılarının ilerleyen zamanda yaşayacağı parça sorunları olacak endişesindeyim. ss de aynı sorunu yaşayabilir (bisan getirmeyi keserse bu modeli) Bu ikinci eli çok fena düşürebilir! Obkavi Regal düşünüyorsan acele et derim! Şunu dikkate almalı,regalin artısı hava soğutmalı olmaması ama mondial mct gibi motoru var,v motor olmadığından 80 ve üstünde titreşim var. Burdaki Regal kullanıcıları ss denediğinde hayran kaldıkları halde bu Regal geçişini anlayabilmiş değilim. Kurdukları ciddi fan clupleri sayesinde iyi konumlara geldiler. Bence motomax regalin satışlarını etkiler,ayakta kalan motomax olacaktır. Saygılarımla. :bounce: