- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,585
Değerli Boğaçhan,biz mersin mt olarak valilikten izinli nefis bir 19 mayıs korteji yaptık zaten. Millet balkonlardan ve yol kenarından alkışlıyordu. Attığım önceki resimler ise ertesi gün çamlıyayla gezisinden,bu hafta mükemmel oldu. 






Benim al kırmızı ss pırıl pırıl aydınlatıyordu caddeleri







Benim al kırmızı ss pırıl pırıl aydınlatıyordu caddeleri

Son düzenleme: