- Katılım
- 16 Şub 2006
- Mesajlar
- 575
Tam Destek
Aynen Destekliyorum, bilgisayar bilgim Operatör düzeyini geçmez, bir site nasıl olüşturlur vb. konularda yaya kalırım. velakin işyeri de dahil olmak üzere yoğun olarak bilgisayar kullanıyorum, özetlersek; Elimizden geldiği, dilimizin döndüğü kadarıyla.... Tam destek.
Tekrar mrb arkadaşlar. Söz konusu parça 23 liraya bayiden sipariş ettim bi arkadaş 28 diyodu. Bayiden bayiye fiyat farkıdamı oluyormuş felan oldum. Heralde olay kargo farkıdır. Bide döviz.
Site olayına gelince benim kafamda şöyle bişe var; Forum açmaya gerek yok kanımca burda gayet güzel bir forum var. Ben makale, haber vs. türü yazıların olduğu sl sahibi mt üyelerinin olduğu bir alan düşünüyorum. Forum oldumu dediğiniz gibi sürekli kontrol gerekir ancak makale sisteminde bi kontrole gerek yok. Belli başlı değişiklikleri, modifiyeleri motorumuza yaptığımız değişiklikleri nerden hangi parçayı kaça aldımızı türünden verileri paylaşacağımız bi yer. Sistem olarak bi örnek vereyim www.eskal.org gibi bir site koyabilirim. Burda kullanıcılar haber gönderiyor sistem onayı ile yayımlanıyor. Eğer erinmeyiz içerik gireriz derseniz böyle bişey oluşturabilirim.
Aynen Destekliyorum, bilgisayar bilgim Operatör düzeyini geçmez, bir site nasıl olüşturlur vb. konularda yaya kalırım. velakin işyeri de dahil olmak üzere yoğun olarak bilgisayar kullanıyorum, özetlersek; Elimizden geldiği, dilimizin döndüğü kadarıyla.... Tam destek.