Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
swot benı yapa yapa nöbetcımı yapıyorsun dostum yaa:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece siteyi kim bekliycek kontrol edecek kaçak var huzur bozan varmı anladın sen onu.. cat:

emr550m bu konuda bişiler yapalım derim yardımın olursa harika olur siz ne diyorsunuz arkadaşlar bi sitemiz olsun diorsanız fikirlerinizi beyan ediniz pls..

obkavi kardeşim ben dişliyi ergeserden istedim gönderdi dun taktım hazır başlamışken zinciride yıkadım benzinle harika oldu kendin takabilirsin uğraştırıcı bi şey değil yalnız alet edavat tam olmalı arka tekerlek tamamen boşa alınıyo hani zincir sıkılırken geveşettiğimiz sonumlar varya onlar sanki motor daha rahat çalışıyo sağolsun ergeser dostumda inşallah bu yaz bi uğramalı görüşmeli selam kendisinede...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece siteyi kim bekliycek kontrol edecek kaçak var huzur bozan varmı anladın sen onu.. cat:


ya tabı anladım ben onu:p
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Tekrar mrb arkadaşlar. Söz konusu parça 23 liraya bayiden sipariş ettim bi arkadaş 28 diyodu. Bayiden bayiye fiyat farkıdamı oluyormuş felan oldum. Heralde olay kargo farkıdır. Bide döviz.

Site olayına gelince benim kafamda şöyle bişe var; Forum açmaya gerek yok kanımca burda gayet güzel bir forum var. Ben makale, haber vs. türü yazıların olduğu sl sahibi mt üyelerinin olduğu bir alan düşünüyorum. Forum oldumu dediğiniz gibi sürekli kontrol gerekir ancak makale sisteminde bi kontrole gerek yok. Belli başlı değişiklikleri, modifiyeleri motorumuza yaptığımız değişiklikleri nerden hangi parçayı kaça aldımızı türünden verileri paylaşacağımız bi yer. Sistem olarak bi örnek vereyim www.eskal.org gibi bir site koyabilirim. Burda kullanıcılar haber gönderiyor sistem onayı ile yayımlanıyor. Eğer erinmeyiz içerik gireriz derseniz böyle bişey oluşturabilirim.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Herkese selam, ben siteyi takip etmeme rağmen işim dolayısı ile fazla katılamıyorum. Bir kaç sayfa önce hava filtresi ile ilgili bir yazı vardı resimleri ile birlikte ben bugün o filtreyi alıyorum, yalnız eski filtre de motordan çıkan ince bir hortum daha var bu yeni filtreyi alınca o hortum ne olacak gördüğüm kadarı ile bir bağlantı noktası yok. Bilen arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim ilk hava filitresi denememde usta sadece o hortumu çıkartı filitreyi taktı eski filitre yerindeydihortumuda eski filitreyi kullanmak istersen diye uygun biyere koyarsın yeni filitreyi direk karburatore takıyorsun sonuçları bekliyoruz dostum...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
benim ilk hava filitresi denememde usta sadece o hortumu çıkartı filitreyi taktı eski filitre yerindeydihortumuda eski filitreyi kullanmak istersen diye uygun biyere koyarsın yeni filitreyi direk karburatore takıyorsun sonuçları bekliyoruz dostum...

ben eski filtreyi çıkarmayı düşünüyorum, yani motordan çıkan ince hortum boşta mı kalmalı acaba teşekkürler.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanzımo gecmıs olsun kardeş uzuldum vala neysekı bısıler koparmısnı.daha yenı gördum cunku yazını kusura bakma.umarım gıttıgınde parcayı alırsın servısten.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ince hortum konusunu anlamadım inan benim bildiğim filitreden karburatore giden kalın bir hortum sakın sen tahliye borusunu kastetmeyesin??
bu arada sen o filitreyi nereden aldın??
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
ince hortum konusunu anlamadım inan benim bildiğim filitreden karburatore giden kalın bir hortum sakın sen tahliye borusunu kastetmeyesin??
bu arada sen o filitreyi nereden aldın??

evet sanırım tahliye hortumu, mecidiyeköyde bir yerde internet adresini bir kaç sayfa önce bir arkadaş yazmıştı orda buldum, almaya yeğenimi gönderdim şu anda orda, beni aradı satan adam bunu taktıntan sonra avans ayarı yapılması gerekir demiş, tahliye hortumuda boşta kalabilir demiş
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım henuz taktırmadın tahliye hortumuyla bi ilgisi yok diye biliyorum zaten olayın sanırım bi ustanın takması daha mantıklı olucak sonuçlarla ilgili bilgilendirisen seviniriz...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam dıyarbakırlı abı olucak o kadar pazarkıl payı fln:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
selam dostlar nasılsınız valla motorumla gezmekten yazmaya fırsat bulamıyorum:queen: 7000 km oldu çok şükür bi sorun yok beni hiç yolda bırakmadı bu arada "argat hortlamış gene":queen: neyse oda onun görüşü adam memnun değil demekki 4 milyar yerine 14 milyar verecek shadow alacak o zaman yapacak bişey yok:bounce:

arkadaşlar bu arada dün gece farkettim benzin göstergesindeki ampul patlamış sanırım kolay değişirmi yoksa deponun falan sökülmesimi lazım bilgisi olan başına gelen varmı acaba içimizde
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm dostum nerelerdesın sen yaa gezmekten yazamıyrsun demek:)

deponun sokulmesıne gerek yok ustundekı zımpırtıyı sokuceksın ampülü degıstırceksın ben yapmadım ama ustam degıstırmıstı bı kere bıttıı bende de
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanzımo gecmıs olsun kardeş uzuldum vala neysekı bısıler koparmısnı.daha yenı gördum cunku yazını kusura bakma.umarım gıttıgınde parcayı alırsın servısten.

saol. senin dediğin gibi oldu. o döküm parçanın parasını ilave etmemiş. ayaklık ve döküm parça olunca 40 ytl oldu fiyat. neyse parasını almıştım zaten adamdan. iyi bi arkadaştı. O nedenle tatlıya bağlamıştık zaten.

Bugün ...dan ter aktı. Her şeyi, ayarladık. eşimle birlikte yarın sakaryaya gidecektik. Yağmur dolayısıyla raptorcular da öğleden sonraya erteledi. Toplu sürüş gene hayal gibi. Çadırda almıştım dün kaldık öylecene. Belkim swortla gideceğiz. Hava açarsa planlar gene normale döner. 19 mayıs yağmurlu :( Yarın ola hayrola. Bayramımız kutlu olsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar Argat ın fikirlerine saygı duyuyorum ama tahriklerine dayanamıyorum -motorlu teneke gibi-. Ben İzmit te oturuyorum, Derin cede Adem usta diye biri var. Düşününki abisine ve bu ustaya Erzurum dan motor gönderiyorlar tamir için... Bana dediği bu fiyata iyi bir chopper. Masrafsız ve vibrasyonu çin mallarına göre oldukça makul. Argat Honda ybr 125 de 600 lük kalite arıyosan avucunu yalarsın. Honda dediğin düşük modellerde bolca çin malı kullanıyo haberin olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst