benim ilk hava filitresi denememde usta sadece o hortumu çıkartı filitreyi taktı eski filitre yerindeydihortumuda eski filitreyi kullanmak istersen diye uygun biyere koyarsın yeni filitreyi direk karburatore takıyorsun sonuçları bekliyoruz dostum...
ince hortum konusunu anlamadım inan benim bildiğim filitreden karburatore giden kalın bir hortum sakın sen tahliye borusunu kastetmeyesin??
bu arada sen o filitreyi nereden aldın??
beyler bu motorun km sı dogrumu acaba yoksa yanlısmı yazdı?? merak ettımde eyer dogruysa helal olsun.tertemız motor dıyor bıde
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3514410
bu konuda benim bi yardımım dokunabilir. Şu ana kadar yaptığım sitelerden derleyim bi keeway 150 bilgi bankası oluşturabiliriz.
tanzımo gecmıs olsun kardeş uzuldum vala neysekı bısıler koparmısnı.daha yenı gördum cunku yazını kusura bakma.umarım gıttıgınde parcayı alırsın servısten.