Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
14
bi gürültü geliyordu demekki sendin o :p yaw ben susturucu çıkarma olayını nerden duydum hatırlamıyorum ama yorumlar falanda okumuştum sanki yoksa yanlışmı hatırlıyorum bilmiyorum valla kafa okadar meşgulki abi yaa:pr:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece senin sesindemi çıkıyo ah be kardeşim kaç seferdir görüyorum seni bide sesin çıksın be :pPP
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
emr550m ben siparişi verdikten 4 gün sonra elime ulaştı yanai bugün ulaşacak inşallah iş çıkışında gidecem almaya istersen sanada sipariş verebilirim ama sana nasıl ulaştıracam

dostum sana zahmet bayiye sorsan kargolama yapıyorlarmıymış? seni uğraştırmim hiç kargoyla felan direk bayiden söylim ben parçayı olmadı?
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
14
dostum sana zahmet bayiye sorsan kargolama yapıyorlarmıymış? seni uğraştırmim hiç kargoyla felan direk bayiden söylim ben parçayı olmadı?[/QUOTE

ayıp ettin dostum sorarım bugün ama sen sadece o parçayımı istiyorsun ayak koyma pedalı ve vidaların elindemi eğer yoksa onlarda ekstra sipariş vermek gerekiyor
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cumle aleme iletmen neyi değiştirir gece duyması gerekeknler hala duymadıysa sen ilet dur bakalım :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw geyık yapıyoruz sende yanı
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
dostum sana zahmet bayiye sorsan kargolama yapıyorlarmıymış? seni uğraştırmim hiç kargoyla felan direk bayiden söylim ben parçayı olmadı?[/QUOTE

ayıp ettin dostum sorarım bugün ama sen sadece o parçayımı istiyorsun ayak koyma pedalı ve vidaların elindemi eğer yoksa onlarda ekstra sipariş vermek gerekiyor

bana sadece o parçanın gövdesi lazım. Ayaklık ve vidalarda bir arıza yok. Teşekkür ettim ayrıca.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Bakın arkadaşlar hava filtresinin açık tip olması Motora pislik gireceği anlamına gelmiyor.Senin hava filtreni ışığa tut ne demek istediğimi anlarsın.Sadece telden değil içinde çok daha ufak gözenek aralığı ile çok daha fazla hava alabilen bi polikarbon filtre var.Bunun amacı rahat nefes alırken pisliğin de girmesini engellemek.Sizin kendi filtreleriniz pisliği gayet iyi engelliyo ama içindeki sünger değil kağıt madde.Katı geçirgenliği yok ama hava geçirgenliği de zayıf.Karbüratöre giren yakıtla beraber daha fazla hava alırsanız ani gaz açma durumlarında etkiye kuvvetli tepki alırsınız.Karbüratöre ayar yapmanıza gerek yok.Size alın dediğim ürün 42 mm boğaz çapında ve o sizin dediğiniz koca araba filtreleri gibi değil.Boşuna 2100 telefon yanında ebatını göstermerdik.Bu ürün zaten motosikletler için uygun boyutta ve filtresi de ona göre gözenek aralığına sahip.O yollarda gördüğünüz deli gibi gürleyen sl lerde hava filtresinin açık tip olması yanı sıra egzostun da son 2 susturucusu alınmış durumda.İkisini beraber uygularsanız ses muazzam değişir.
Bazılarının düşündüğünün aksine açık hava filtresi tabiri motoru korumayan filtre olarak yanlış algılanıyor.Ben bu sabah zealsun motoruma taktım.Emiş sesi çok arttı.Hızlı gaz açışımda hemen ivmeleniyor.Yarın da egzostu açtıracağım.Bunun size faydası seri motor olarak dönecektir.Ancak giren serin ve çok havayla birlikte yanan yakıtta bi miktar artar.Bu oran otomobillerde %2-%3 yakıt artışı şeklindedir.Motosikletlerde ise CC değeriyle doğru orantılı olarak artar.Benm motorum 120 kuruş yakıyordu.Tahminimce biraz artacak 125 kuruşa falan çıkar.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkurler verdiğin bilgiler için siteden değilde elden alabileceğimiz dükkanlar varmı acaba kadıköy civarında bildiğiniz.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Yok be kardeş o kadar çok aradım ki bu tip ürünü.Hep araba tipleri var araya hortum falan takmak bant falan yapıştırmak zorunda kalıyorsun.:)Bi de kocaman sığmıyorlar.Valla dediğim sitenin yeri mecidiyeköyde.Aslında merkezi.Ama arasıra bostancı sanayiye de geliyormuş fakat onlarda polikarbon sünger olmayanları gördüm.İşte onlar tehlikeli.Her türlü toz pisliği alır içine.İsterseniz siteden telefonu alın bi görüşün belki başka bayileri de vardır.
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
14
criminal bu hava filtresini kendimiz takabilirmiyiz yani kullanımı kolaymı birde senin motora uyumlu ama bizimkinede uyarmı acaba
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Uyar uyar.Ya kolayı var seleyi sökün.Karbüratörün arkasından çıkan lastik bi hotrum var o filtre kutusuna uzanır.Kelepçesini sökün yavadan ayırın.Bi metre ile ölçün.42 mm de büyük olamaz aynı tip motorlar va karbüratörler kullanıyoruz.Eğer 42 mm ise yapacağınız yan kapakları söküp filtre kutusunu şasiye bağlayan vidaları sökmek ve kutuyu komple çıkarmak olacaktır.Sonra yeni filtrenizi karbüratöre oturtup kelepçesini sıkın.Marşa basın sesteki farkı anlayın

Not:İlk çalışmada biraz benzin kokusu duyabilirsiniz panik yapmayın :D
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
criminal bizim karburatordeki hava filitresinin takıldığı yerin ucu bizim yan kapaklaa çıkıyo yan kapağı biraz kesmek gerekiyo doğal olarak filitre bacaklarımızın altın kalacak ve yağmur filan yağdığında muhakkak temas eder suya bunlar korkutuyo bizi bilmiyorum hiç inceledinmi bizim motorları biraz sorunlu yani anlıyacağın...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam sağ sayılmaz ama 42 mm lik hava filitresinin bi kısmı motorun yan kapağına ve dışarıya doğru bakıyo bu yuzden su kaçması ve bacak altında olması artı kapak işçiliği mevzusu var anlıycaaan bu sebep ten araştırma soru sorma fazla değecekmi bu kadar zahmete diye..
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
O zaman söyle söyleyeyim sana.Filtrenin yüksekliği 8 cm.1.5cm si ağıza girecek zaten.Kısaca karbüratörden 6.5 cm çıkıntı yapacak.Çıkıştan kapağın içine kadar olan uzunluğu sen de ölç.Büyük ihtimalle kapağın içinde kalacaktır.Kısa çünkü baya.Bi denemkte fayda var.Ya söyle motor kısmının bi resmi olsaydı aslında.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
hala bu motora binen varmı yaaa

yazık walla verdiğiniz paralra

ben o kadarda tecrube ve bilgilerimi foruma aktardım ama görünen o ki sallayan olmamış






( dikkat! argat geldi )
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Argat, motosiklet birz kültür,biraz zevk,birazda maddiyatla ilişkili birşeydir. Zevkleri tartışmanın bir anlamı yok derim. Bende eski bir sl kullanıcısıyım,almak isteyenede tavsiye ve tecrübe aktarıyorum! Ama senin tarzın biraz acımasızca olmamışmı? Ön çamurluk ve flaşör takımı sıkıntısı hariç titreşimde biraz sorun var,kaldıki sen dişli büyüterek bunu aşma gibi bir tecrübeyi zaten yaşamamıştın! Birazdaha sevgi dolu yaklaşarak birikimlerimizin pozitif kısımlarını aktaralım. İnanki çok kaliteli insanlar bu sayfadakiler. Tamamen karşılıksız ve destekçi. Formun en çok yazılan ve okunan sayfası olmasından da anlaşılıyor zaten.18-60 yaş arsı bir çok kullanıcısı var. :bounce:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
benım için nerde kim var onemli değil
ayrıca insanları kaliteli kalitesiz diye ayırmam
herşeyden once bu alete verilen gazete kağıdı değil çöplüktende toplanmıyor

para ve zaman harcaayıp usta usta dolaşıp hiçbirşeyi aşmak zorunda değilim

ve sıfır aldığım bir motora sürekli para harcatıldığım içinde kimseye teşekkür edemem çiçek veremem

çatır çatır hakkımı ararım arkadaş

adamlar en ucuza malettikleri makinaları en pahalıya satıyorlar o kadar

siz bilmezsiniz bu motorun 2003 yılında 2,250 ytl ye satıldığını ( dolar kuru 1,400 lerde ) arada değişen ne oldu da sl150 4 milyarlara yakın bir rakama satılır oldu kalitesimi arttı sanki hayır tabiki kimse sesini çıkarmadı arızaları kendileri halletmeye çalıştı hoşgoru gösterdi ama ithalatçı bu hoşgörüyü çok güzel bir şekilde paraya çevirdi

bu enayıler nasıl olsa alıyor bu motoru kalıteyı yukselteceğimize fiyatını yukseltelım mantığını güttüklerini bu forumda benden başka birkaçkişi dışında kimse konuşmadı

neyi kimin nasıl pazarladığını unutmayalım
bu forumlara bakarak ınsanların motor aldığını unutmayalım
ve lutfen konuyu sağa sola çekiştirip dağıtmayalım

:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst