- Katılım
- 25 Mar 2007
- Mesajlar
- 14
bi gürültü geliyordu demekki sendin o
yaw ben susturucu çıkarma olayını nerden duydum hatırlamıyorum ama yorumlar falanda okumuştum sanki yoksa yanlışmı hatırlıyorum bilmiyorum valla kafa okadar meşgulki abi yaa
r:
emr550m ben siparişi verdikten 4 gün sonra elime ulaştı yanai bugün ulaşacak inşallah iş çıkışında gidecem almaya istersen sanada sipariş verebilirim ama sana nasıl ulaştıracam
dostum sana zahmet bayiye sorsan kargolama yapıyorlarmıymış? seni uğraştırmim hiç kargoyla felan direk bayiden söylim ben parçayı olmadı?[/QUOTE
ayıp ettin dostum sorarım bugün ama sen sadece o parçayımı istiyorsun ayak koyma pedalı ve vidaların elindemi eğer yoksa onlarda ekstra sipariş vermek gerekiyor
gece senin sesindemi çıkıyo ah be kardeşim kaç seferdir görüyorum seni bide sesin çıksın bePP
dostum sana zahmet bayiye sorsan kargolama yapıyorlarmıymış? seni uğraştırmim hiç kargoyla felan direk bayiden söylim ben parçayı olmadı?[/QUOTE
ayıp ettin dostum sorarım bugün ama sen sadece o parçayımı istiyorsun ayak koyma pedalı ve vidaların elindemi eğer yoksa onlarda ekstra sipariş vermek gerekiyor
bana sadece o parçanın gövdesi lazım. Ayaklık ve vidalarda bir arıza yok. Teşekkür ettim ayrıca.