Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
resim004smallxx3.jpg
Evet Arkadaşlar Bugün Yine Çook Ucuz (Piyasanın Yarı Fiyatına) Yine Kaliteli Ve İtalyan Malı.

1-GREX Marka(İtalyan) G03II Mod. (Camsız ve Çenesiz,Güneş Siperliği Var.) Genelde Artçı ve Motosiklet kullanan bayanların Takdığı Çok Şık kaliteli bir kask. Asla Kaçmaz. Fiyatı Sadece 60 ytl. 965 gr.
RENK VE BEDEN: 1 ad. Gri(Metalik), 4 ad. Siyah(Metalik) Toplam 5 ad. (Piyasa Değeri 140-170ytl)

2- GREX Marka (İtalyan) Chopper Modeli (Cam Var çenesiz)Çizilmez Vizörlü
Racing Motor kullanan hariç tüm motor kullananlar takabilir.(Cox 506-DEMİ-JET ile benzer) 1015gr.(Piyasa Değeri 150-180ytl.)

RENK VE BEDEN: 1 ad. Mat Siyah S Beden, 2 ad.Gri L Beden, 1 ad. Gri S Beden, 1 ad. Gri M Beden, 1 ad. Mat Siyah S Beden, 1 ad. Metalik Siyah M Beden, 1 ad. Metalik Siyah L Beden. Toplam 7 Adet.

3- Alın Size 3'lü(2 yan çanta ve sosis çanta)Takım Set. Su Asla geçirmez Suni Deri ve kilit yerleri asla kararma yapmaz, paslanmaz ve garantili. Sadece 70ytl.

4- Alın yine 8 farklı renk Tankped motorunuza güzellik katacak aksesuar.
resim006smallua8.jpg

Sadece 15ytl.
http://img79.imageshack.us/img79/5875/resim007smalltn2.jpg
resim002smallli0.jpg
resim007smallej8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jameike34 bunlardan şu tankpad olayı benim aradığım şey nasıl bakabiliriz çeşitlere acaba?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Hakan,tankped dediğin mıknatıslı depoya yapışanmı? resmini bir görürsem cila ile birlikte düşünürüm. Saygılar. :bounce:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
vıceroy;662797' Alıntı:
Hakan,tankped dediğin mıknatıslı depoya yapışanmı? resmini bir görürsem cila ile birlikte düşünürüm. Saygılar. :bounce:

Bendeki Tankped'ler mıknatıslı değil Racing motosikletlerde kullanılan tipten kendinden yapışkanlı. İstediğin zaman boyaya zarar vermeden çıkartabilirsin.
Ayrıca MSN kullanıyorsan konuşabiliriz ordan. [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2005
Mesajlar
76
Herkese merhaba :)
Danismak istedigim iki nokta var - gerci is isten gecti ama olsun :pr:
Malum, butun kis boyunca motosiklet yattigi icin akuyu bitirmis, biten aku de sarj tutmadigi icin degismesi icap etti. Keeway yetkili servisten uzak oldugum icin bana en yakin yerde asagidakiler yapildi:
- Yuasa aku (12Volt 7 Amper) - orijinali ile ayni olan
- Buji degisimi
- Yag degisimi
- Zincir ayari ve yaglanmasi
- Debriyaj ayari
- komple yikama (tozdan rengi gorunmedigi icin)
Yukaridakilerin toplam maliyeti 150 YTL. Netice olarak en az 6 aydan beri yatan motosikletim canavar gibi calisiyor :) Bu arada Keeway SL150'den bahsediyoruz.

Sizce yukaridaki miktar normal midir? Bana uygun gibi geldi

Kazasiz belasiz gunler dilegi ile...
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Akü yuasa olmasaydı daha ucuza gelirdi.
Akü yaklaşık 90 ytl
Yağ 20 ytl
Buji 15 ytl
Yıkama jincir debriyaj Vs işçilik 20 ytl...
Biraz tuzluya getirmişler
Sen hangi semtte oturuyorsun resssan.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Herkese merhaba :)
Danismak istedigim iki nokta var - gerci is isten gecti ama olsun :pr:
Malum, butun kis boyunca motosiklet yattigi icin akuyu bitirmis, biten aku de sarj tutmadigi icin degismesi icap etti. Keeway yetkili servisten uzak oldugum icin bana en yakin yerde asagidakiler yapildi:
- Yuasa aku (12Volt 7 Amper) - orijinali ile ayni olan
- Buji degisimi
- Yag degisimi
- Zincir ayari ve yaglanmasi
- Debriyaj ayari
- komple yikama (tozdan rengi gorunmedigi icin)
Yukaridakilerin toplam maliyeti 150 YTL. Netice olarak en az 6 aydan beri yatan motosikletim canavar gibi calisiyor :) Bu arada Keeway SL150'den bahsediyoruz.

Sizce yukaridaki miktar normal midir? Bana uygun gibi geldi

Kazasiz belasiz gunler dilegi ile...


Birde Ben Hesaplayayım!

Akü (Kuru Tip 2 yıl Garantili) 12volt 9Amp. ................30ytl.
Buji NGK (Normal).................................................... 6ytl.
Yağ (Castrol) 10/40 1lt. .......................................... 12ytl.
İşçilik................................................................... 10ytl.
-------------------------------------------------------------
Toplam..................................................................58ytl.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Dostum iyi diyorsun da castrol gtx magnatec (10/40) 4 litresi 60 lira 1 litresi şu an 17 lira.Ama servisler dandik yağları 20 liraya değiştiriyorlar.Dediğin kuru akü de 30 lira anca çin malı için.Arkadaş yuasa takmış.Fiyatları 70 lerden başlar.Mesela bakımsız tip yuasa 12 ye 9 amper akü şu anda 276 lira.Bakımlı tipler 90 lira.İşçilik için de servisler %25 alıyorlar.Buji olayı değişir sen kendin alıp takarsan daha ucuz tabi.Ama ben servis fiyatları üstünden verdim.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
15
valla arkadaşlar ben bir tek bir şey bilirim motorda deri aksesuar kullancaksan bayrampaşada bir usta var. bende regalraptor motoru teslim ettim komple deri aksesuar yaptırdım geri döndüğümde atölyeyi inanamadım. çok güzel işçilik ve malzeme gördüm. maliyeti diüğerlerinde oldukca düşüktü aygılar...
bide ben sitelerini vereyim ihtiyacınız olur. www.motosay.com
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba :)
Danismak istedigim iki nokta var - gerci is isten gecti ama olsun :pr:
Malum, butun kis boyunca motosiklet yattigi icin akuyu bitirmis, biten aku de sarj tutmadigi icin degismesi icap etti. Keeway yetkili servisten uzak oldugum icin bana en yakin yerde asagidakiler yapildi:
- Yuasa aku (12Volt 7 Amper) - orijinali ile ayni olan
- Buji degisimi
- Yag degisimi
- Zincir ayari ve yaglanmasi
- Debriyaj ayari
- komple yikama (tozdan rengi gorunmedigi icin)
Yukaridakilerin toplam maliyeti 150 YTL. Netice olarak en az 6 aydan beri yatan motosikletim canavar gibi calisiyor :) Bu arada Keeway SL150'den bahsediyoruz.

Sizce yukaridaki miktar normal midir? Bana uygun gibi geldi

Kazasiz belasiz gunler dilegi ile...



dosum kusura bakma ama bıraz acı olmuş..

9 amp. 12w akü : 30 ytl+ işçilik 5 ytl desek.
bujı en fazla: 10 ytl
yağ değışımı: 15 ytl
zıncır ayarı yaglanması: 10 ytl
debrıaj ayarı: buna para gerektırmez!!!
yıkama taş catlasa:10 ytl

hesablıyoruz: 80 ytl !!! dostum kusura bakma ama yerınde olsam öle bı para tanımazdım.

not: yuasa benım bildiğim çin malıdır dostum ayrıca bızım orjınal 7 ampr. değil 6 amp.:bounce:
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Dostum dalga mı geçiyorsun ya.O senin dediğin çin malı olan YUSAN..
Yuasa Amerikan malıdır.
Yuasa Battery, Inc. has been manufacturing motorcycle batteries in the U.S.A. to uncompromisingly high standards since 2000. We are the largest American manufacturer and the largest distributor of batteries for motorcycles, snowmobiles, scooters, all-terrain vehicles and personal watercraft...............
Bu bilgileri www.yuasabatteries.com adresinden alabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dalga neden gecımkı dostum dalga denızde olur yada ben bazen bak dalgana derım ınsanlara herneyse.dedıgın dogru olabılır zaten ıdda etmedım belkıde yusandır yuasa dır

mekanımı özlemısım vala....

ayrıca senın motoruna neler yaptığını bılıyorum topıgınde gordum tebrık ederım.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw böylesi kazık yiyenler artınca sitede inanın yalnızlık çekmiyorum piyasamı uyanık bizdemi bi saflık var anlamadım mubarekler kazıklamaktan bıkmadılar bizi...
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
O lafın gelişiydi.
Arkadaşlar sis farı ekleyen ve akımda yetersiz kalan arkadaşlar için Micron 12 V 12 Amper bakımsız tip aküyü tavsiye ediyorum.Fiyatı 33 Ytl...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
swort alem adamsın ya:)

crımınal sorum olucak sana.sımdı ben pek fazla elektronık seyelrdne anlamam uzun lafın kısası mesela bende 9 amp. 12 w akü var senın dedıgını alırsak daha iyi ışık aydınlatma olur sanırım dımı? ayrıca bırde bızım akü kısmına senın dedgın akü sıgarmı bıde o var. ben cunku kendı motorumun aydınlatmasından memnun degılım pek amacım daha fazla aydınlatması sıslerım var ama her dakkada acmak olmuyor tabıkı.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş bulduk vala kardeş yaa:) arka bı soru sorduk ama kayıplara karıştı
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Dostum bi kaç saatliğine çıkmışım görmedim sorunu.Şimdi kuru tip micron akünün ebatları enine 151mm yüksekliği 99 mm derinliği 96 mm...Yüksekliği sorun çıkarmaz da belki yan kapak aküyü kasabilir.Tombul gelebilir.Benm yan kapak 2 cm öne esneyerek takıldı.
Yüksek amperli akünün farkı sana zaman olarak geri döner.Şu var ki sen tüm alıcılarını full çalıştırırsan akün 12 değil 100 amper de olsa dinamon o aküyü dolduracak kadar çalışmaya ömrü yetmez.Ben yüksek amperli aküyü uzun çalışmama dönemlerinde marş sıkıntısı çekmemek için aldım.Ayrıca gündüzleri farsız çok gidip aküme daha çok kapasite yapabiliyorum.

Bakın benim motorumda kendi el yapımı 187 watt direkt aydınlatma var.Ek sistemler dahil değil.Sadece farlar.
Bunları çalıştırmaya yetiyor.Yalnız sigortayı her çektiğiniz ek tesisat için arttırın ya da ek sigorta slotları yerleştirin
picture0144ze9.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst