1-Keeway 150'lerde kullanılan Akü'ler 12V. 6 Amp. Bu yüzden Aküler kısa zaman içinde pert oluyor. İsteyen Arkadaşlarıma 12V. 9 Amp.'lik Akü'lerden tedarik edebilirim. Bu Akü 2yıl garantili ve Fiyatı yalnızca 30ytl.dir.
2-Ayrıca İsteyen Arkadaşlara yine Alman Malı Çook kaliteli Far Ampülü verebilirim.
(osram, narva,jahn, trifa) Bunların Fiyatlarıda 4.5ytl.dir.
Çin Malı Ampul isteyen arkadaşlara Ampul Fiyatı 1.5ytl.dir.
3-Depo altına kolayca monte edebileceğiniz Mavi ışık gece yakabileceğiniz ve montajı kolay.im4728smallga7.jpg[/IMG]![]()
arkadaşlar ulkemizde bizim motorlar iç,n uretilen yada ithal edilen ucuz lastik yokmu acaba yukarıdaki adresi aradım bizim motorlar için lastik uretmiyolarmış ön arka lastik için 150€ fiyatlardan bahsediliyo bu ne soygunculuk böyle anlamadım bi lastik değiştirmek ne kada rkasıyo bu aletlerde anlamadım..
vıceroy;653470' Alıntı:Yusuf hocam lastikleri aldığın yerde acaba benim motora uygun ölçülerde metzeller lastik varmıdır(Ön lastik 3.00 - 18
Arka lastik 130/90 - 15 ) fiyatını yolun bir düştüğünde öğrenebilirsen benim burda bilinçli hareket etmemi sağlamış olursun. (dubless olacak ve arka desen önceki gibi kel olmayacak) şimdiden teşekkür ederim. :bounce:
Jameika34 sen bana şu iyi dediğin ampullerden ayır bir iki tane bide şu polisaj cilasından istiyorum, şu senin sisibarıda bir ara görmek istiyorum ama büyük ihtimalle sendeki benim istediğim değil artık bir ara uğrayabilirsem bakarız...
Benim motorun sağından solundan paslar çıkmaya başladı önüne geçmem lazım bi wd40 alsam onunla bi temizlesem sonrada bi cila çeksem bu işi halledebilirmiyim acaba?
teşekkür ederim arkadaşlar sağolun bende araştırdım biraz pirelli ve dunlop marka lastikler buldum bizim motora göre pirelli çifti 120 ytl dunlop 140 ikisinden birini alıcam yusuf hocam çok haklı canımızı taşıyan iki tekere bi miktar para ayırmak gerçekten gerekli ona buna verip duruyoruz o kadar para masraf ediyoruz ama güvenliğimizi sağlıycak şeylerde mırın kırın ediyoruz işte hepimiz
teşekkür ederim arkadaşlar sağolun bende araştırdım biraz pirelli ve dunlop marka lastikler buldum bizim motora göre pirelli çifti 120 ytl dunlop 140 ikisinden birini alıcam yusuf hocam çok haklı canımızı taşıyan iki tekere bi miktar para ayırmak gerçekten gerekli ona buna verip duruyoruz o kadar para masraf ediyoruz ama güvenliğimizi sağlıycak şeylerde mırın kırın ediyoruz işte hepimiz