Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Flaşör dediğin 5 kuruşluk bir zımpırtıdır.

eyyy sevgili keeway alacak arkadaşlar. bu motoru aldım iki arıza için servise gittim. servis raporu yazıldı. benzin göstergesi ve flaşör garantiye girdi. benzin göstergesini taktılar ancak flaşörü 4 ayı geçti haala bekliyorum. verilen servis hizmetini anlayın. sevgili arkadaşlar flaşörden bahsediyorum yanlış anlamayın sakın sinyal flaşörü. yani hayati önemi olan birşey. en son istanbuldan aradılar en kısa zamanda gelecek bir iki haftaya dediler. iyi dedim bekledim şimdi ise maillerime cevap bile vermiyorlar. biz aldık siz almayın. kendinizi yakmayın. ben hakkımı yasal yollardan aramaya karar verdim. neyse benden söylemesi

Arkadaşlar hakkınızı aramayın demiyorum, yanlış anlaşılmasın, Flaşör denen alet, 3 ucu olan bir zımbırtı. (Giriş, çıkış ve pilot ucu) fiyat olarak 5 ytl'den fazla değildir, 12 volt her flaşör işinizi görür, öyle ahım şahım bir alet değil. Trafikte risk almayın derim, kendi payıma.
''Garanti'' diyeceksiniz. o da gelince yedek olur. üzmeyin canınızı.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
SWORT kardeş bahsettiğim (MUAYENE SÜRESİNİ UZATMAK İÇİN) yer motosikletinin ruhsatında yazan trafik tescil yani muayene istasyonu değil hemen gidip yaptırabilirsin gününün dolmasını beklemene gerek yok ama sen sen ol çarşamba'dan önce gitme çünkü pzt. ve salı günleri acayip yoğun oluyorlar.

BAZEN 25 evet anladım ben onu:))

snrtrt haklısın ama o an adamın gözü dönüyor fakat sakin olmalıyız öfke kimseye fayda sağlamaz haklıyken haksız duruma düşmemek gerekli.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
balayyusuf valla çok geçmiş olsun, polisede helal olsun işte böyle polisler görmek istiyoruz ki bu pislikliklere haddini şahsen vermeyelim polis falan neyse ama cidden ucuz atlatmışsın

jameika sirkecide nerdesin ayarlayabilirsem cumartesi uğramaya çalışacağım hatta belki yarın akşam bile olur ama zor, hem tanışmış oluruz hemde öncelikle şu küçük olan sisibara bakmak istiyorum, bide şu cila işi var neyse uğrayabilirsem konuşuruz zaten

bu arada arkadaşlar benim motor nuh diyor peygamber demiyor bi türlü çalışmıyor :pr: bugün baya bi uğraştık bi çalışır gibi oldu ama sonra fıs, bujiyi falan söktük büyük ihtimalle benim buji sizlere ömür ateşleme falan hak getire :salut: 200 m. falan yokuş indi vurdurduk falan ama çalışmadı şimdi yokuşun sonundaki taksi durağında misafir :cherry: yarın bi zaman bulabilirsem artık ustasını onun ayağına getireceğim
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
balayyusuf valla çok geçmiş olsun, polisede helal olsun işte böyle polisler görmek istiyoruz ki bu pislikliklere haddini şahsen vermeyelim polis falan neyse ama cidden ucuz atlatmışsın

jameika sirkecide nerdesin ayarlayabilirsem cumartesi uğramaya çalışacağım hatta belki yarın akşam bile olur ama zor, hem tanışmış oluruz hemde öncelikle şu küçük olan sisibara bakmak istiyorum, bide şu cila işi var neyse uğrayabilirsem konuşuruz zaten

bu arada arkadaşlar benim motor nuh diyor peygamber demiyor bi türlü çalışmıyor :pr: bugün baya bi uğraştık bi çalışır gibi oldu ama sonra fıs, bujiyi falan söktük büyük ihtimalle benim buji sizlere ömür ateşleme falan hak getire :salut: 200 m. falan yokuş indi vurdurduk falan ama çalışmadı şimdi yokuşun sonundaki taksi durağında misafir :cherry: yarın bi zaman bulabilirsem artık ustasını onun ayağına getireceğim

Kardeşim nezaman istiyorsan gelebilirsin. Yeterki işyerinde olayım.Gelmeden önce beni tel'den ararsan (05359271141) en azından garantı olur. Kendine iyi bak.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
yusuf hocam cok gecmıs olsun bende aynısını yasadım ama 1e1 aynısı .. polıs gelene kadarda oturdu arabada . ekıp gelınce cıktı bırbır etmeye basladı "lan hayvan dıkız aynasını makjay yapmaya mı kullanıyon" deyınce sustu kaldı . ekipte %100 kusurlu buldu zaten vandal ı
resmen eskıya bunlar her havlayana bır tas atsak ömrümüz it taşlamakla geçicek
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
sol sinyal flaşörü benimde arızalıydı yaklaşık 6 ay bekledim motomaxın elinde yokmuş yutr dışından geliyomuş sonunda geldi ama gönderdikleri de arızalı çıktı bi 6 ay daha beklerim heralde artık :queen: ama arka çamurluk değişti benim bir haftada yolladılar sıkıntı ellerinde olmamasından kaynaklanıyo sanırım
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimde sağ flaşor duğmesi bozuktu servise gösterdim değişmesi lazım dedi sonra biraz rica ettim açtılar baktılar dişli plastik bi kısım kırılmış yapıştırdık biraz uğraştıktan sonra tamir edildi şimdi kullanıyorum. beklerken biraz ilgilenin belkide sorun buyuk değildir tamir edilebilir bişeyse uğraşmaya değer derimmm...
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Dostlarım geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim:rendeer: Hiç birimize birşey olmasın inşallah Allah hepimizi böyle canavarlardan korusun.:cat:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Arkadaşlar, sizlere bir soru: benim motor. 10 ytl.lik benzinle130-140 km. arası yol yapıyor. sizlerin tüketimi nasıl?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Boğaçhan,benimkide 130 km kadar yol yapıyordu.Gayet normal.
Sitede kaza haberlerini okudukça motordan soğuyor insan. Hiç değeri yok insan oğlunun yahu! İzmirdeki kazada kafatası kemiği paramparça olmuş erhanın. Allah gençliğine bağışlasın. Trafikte her direğe bir kamera koysalar ve cezalar ağırlaştırılsa bu kazalar sonlanırmı dersiniz? Benim fikrim insanlar direkten toplarda satar bile kameraları :cyclopsan Allaha emanet,tam korumalı ve çok dikkatli olalım lütfen. Saygılar. :bounce:
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
benim motor hala yatio yanlis sase yamuk onu nerde adam akilli duzelttirebiliriz
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
en sonunda gönlünü ettik bizim karakaçanın, bi bujisini değiştirdik işlem tamamdır :cat: bu akşam biraz dolaştım maşşallah tık yok aslanlar gibi :cherry: valla sesini bile özlemişim.

eyvallah jameika uğramaya çalışacağım ararım ben seni.

kabuto valla elden bişey gelse uğraşayım ama benim pek böyle çevrem yok ne desem yalan olur, benim bi tane servisim var başkasınıda bilmiyorum.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece dostum seni göremiyorum nerelerdesin? müdürlükten istifamı ettin yoksa! Böyle tadı olmuyor bilesin...:bounce:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
benim motor hala yatio yanlis sase yamuk onu nerde adam akilli duzelttirebiliriz

Dostum Motorun için üzüldüm gerçekten ama, sevincimde sana yani bir cana birşey olmaması. Ben sana bir ustanın telefonunu ve adını vereyim.
Ferhat Usta
iş tel. 02163346713
cep tel. 05448118856
Not. Ona Ben Koşuyolu'ndan yada Sirkeci'den Hakan Abinin arkadaşıyım demen yeterli. Sana en azından yardım eder yada yol gösterir. Kendine iyi bak dostum inşallah en kısa zamanda motoruna kavuşursun. Aynı zamanda Ferhat Usta hem Lastiklerinizi Dubleks'e çevirir isteyen olursa. (2 jant'a Delik açma,sibop takma ve dubleks'e çevirme işçilik dahil 20ytl.):cat:

Arkadaşlar, sizlere bir soru: benim motor. 10 ytl.lik benzinle130-140 km. arası yol yapıyor. sizlerin tüketimi nasıl?


Aynı şekilde Keeway 150'lerin çoğu 130 km. yol yapıyor 10ytl.lik benzinle.Bu makinalar benzin konusundada gerçekten çook cimri verilen paranın hakkını veriyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
merhaba bir ara kırılan plastik bölümleri yapıştırmak için birisi bilgi vermişti sayfayı bilen varmı?
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
Arkadaşlar, sizlere bir soru: benim motor. 10 ytl.lik benzinle130-140 km. arası yol yapıyor. sizlerin tüketimi nasıl?

tam rakkamını şimdi hatırlamıyorum ama benimkide yaklaşık o civarda yakıyordu, önceden kmde 80 kuruş yakıyordu diye aklımda kalmış son zamanda pek test edemedim
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bazen 25 kırılan yeri ucuca getir, japon yapıştırıcısını sürer sürmez pastada kullanılan kabartma tozunu üzerine serpiştir. Polimer kimyası sonuçta tepkime sonucu sanki hiç kırılmamış gibi olacaktır. Kromajlı kısımlara sıçratıpta kirletme hatta içte kalan görünmeyen kısmında çalış. Saygılar. :cat:

jameika hakan kardeşim birara seni cepten arayıp nikelaj parlatıcısından rica etmeyi düşünüyorum. Mersine kargoyla göndersen kaça gelir bilmiyorum! :silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst