- Katılım
- 16 Şub 2006
- Mesajlar
- 575
Flaşör dediğin 5 kuruşluk bir zımpırtıdır.
Arkadaşlar hakkınızı aramayın demiyorum, yanlış anlaşılmasın, Flaşör denen alet, 3 ucu olan bir zımbırtı. (Giriş, çıkış ve pilot ucu) fiyat olarak 5 ytl'den fazla değildir, 12 volt her flaşör işinizi görür, öyle ahım şahım bir alet değil. Trafikte risk almayın derim, kendi payıma.
''Garanti'' diyeceksiniz. o da gelince yedek olur. üzmeyin canınızı.
eyyy sevgili keeway alacak arkadaşlar. bu motoru aldım iki arıza için servise gittim. servis raporu yazıldı. benzin göstergesi ve flaşör garantiye girdi. benzin göstergesini taktılar ancak flaşörü 4 ayı geçti haala bekliyorum. verilen servis hizmetini anlayın. sevgili arkadaşlar flaşörden bahsediyorum yanlış anlamayın sakın sinyal flaşörü. yani hayati önemi olan birşey. en son istanbuldan aradılar en kısa zamanda gelecek bir iki haftaya dediler. iyi dedim bekledim şimdi ise maillerime cevap bile vermiyorlar. biz aldık siz almayın. kendinizi yakmayın. ben hakkımı yasal yollardan aramaya karar verdim. neyse benden söylemesi
Arkadaşlar hakkınızı aramayın demiyorum, yanlış anlaşılmasın, Flaşör denen alet, 3 ucu olan bir zımbırtı. (Giriş, çıkış ve pilot ucu) fiyat olarak 5 ytl'den fazla değildir, 12 volt her flaşör işinizi görür, öyle ahım şahım bir alet değil. Trafikte risk almayın derim, kendi payıma.
''Garanti'' diyeceksiniz. o da gelince yedek olur. üzmeyin canınızı.