Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Boğaçhan;646341' Alıntı:
Yaşlıkurt, sissy bar'ı, Kimyacı_23 aracılığıylamı temin etmiştin? yoksa Sirkecideki MOTOMAX bayiinden bizzat kendinmi almıştın?


Arkadaşım Oldwolf nick'li arkadaşımıızın kullanmış olduğu 295'nci sayfada fotosu olan SİSİBAR'dan istiyorsan sana gönderebilirim. Fiyatı 70ytl.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
jameilacım o nun gibi ama alçak bişe varmı elinde hiç? ben branda örtüyorum sürekli motoru yüksek bana sorun olur ben alcak bişe istiyorum. varmı elinde modellerler şöyle bi resim listesi asabilcenmi yada sayfalarda varsa sayfa nosu?
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Paslanan bölgeler için Wd-40 sprey kullanmanı öneriyorum paslanmayı söküyor.Krom bölgelerin bakımını düzenli yaparsan paslanma olmaz.Fazer konusuna gelince.Sl-150 ile yetrince tecrübe sahibi olduysan kullanabileceğin bir motor diyebilirim.Düşük devirlerde yüksek devirlere oranla çok daha sakin bir motor.Fakat fazer konusunu iyice bir araştırmanı tavsiye ediyorum.Kullanalarada dahil bir çok kişiden olumsuz duyumlar alıyorum,sitede de mevcut zaten bu bahssettiğim olumsuzluklar.Nedense çelişkilerle dolu bir motor.Çok seveni de var hiç sevmeyeni de.Bu yüzden fırsatın olursa İyice test edip karar vermeni tavsiye ederim.

Kardeşim sana tavsiye edebileceğim Hem Pas Oluşmasını tamamen ortadan kaldıran,hem nikelajları ilk günki gibi canlı ve pırıl pırıl olmasını sağlayan ve aynı zamandada plastik ve deri'leri hem koruyup hemde parlatan polisaj cilası.Toptan Fiyatına yalnızca 10ytl. (Marketlerde Parakende Satış Fiyatı 35ytl.) İtalyan malı .İsteyen arkadaşlara gönderebilirim yada benden alabilirler.
resim4712smallkg7.jpg
[/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim sanırım koşuyolundasın banada çok yakınsın senden almak isterim kadıköydeyim bende ama akşamları geç çıkıyorum işten problem olmaz dersen uğrayayım sana ok hem tanışmış oluruz..
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
kardeşim sanırım koşuyolundasın banada çok yakınsın senden almak isterim kadıköydeyim bende ama akşamları geç çıkıyorum işten problem olmaz dersen uğrayayım sana ok hem tanışmış oluruz..


Ya ne demek.Herkese kapım açık önemli olan dostlukların pekişmesi değilmi.Biz motorcuyuz onun için dostluk hep ön planda benim için. Beni akşam istediğin saat'te arayabilirsin cep no. 05359271141 msn adresim [email protected] Sevgiyle kal kardeşim....Hakan:rendeer:

jameilacım o nun gibi ama alçak bişe varmı elinde hiç? ben branda örtüyorum sürekli motoru yüksek bana sorun olur ben alcak bişe istiyorum. varmı elinde modellerler şöyle bi resim listesi asabilcenmi yada sayfalarda varsa sayfa nosu?

Arkadaşım kısa ve farklı bir model var istiyorsan msn'den fotoyu gönderebilirim.Fiyatı 60ytl.'dir. :cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
son 50 sayfa içinde falan olması lazım. ayrıntılı anlatılmıştı. resimli falan.

http://www.imageshack.us/ den resmi boyutunu da küçültecek şekilde, mesela 640x480 normaldir, browse et. gelen pencerede en alttaki adresi kopyala, onu forumda yazı yazdığın pencerenein üstündeki o dağ resimli çerçeveli sarı ikona basarak ilave et.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanzimo kardeşim bizim resimler hala eklenmedi beklioruz....
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
boğaçhan evet dostum sirkecideki motomax bayi taraş motorlu taşıtlar adamlara telefon açtım hesap numarası aldım parayı yolladım kargoyla yolladılar bana 85 ytl ye aldım ben bak hakan baba (jameika34) aynısını 70 e var diyo karar senin
bu arada hakan baba şu polisaj cilasından istiyorum ben nasıl yapıcaz kargoyla yollayabilirmisin bana

emr550 sağol dostum
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bildiğim kadarıyla normal motosiklet brandalrı oluyo ben aldım ama kullanmak hiç nasip olmadııı..
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yusuf hocam geçmiş olsun. Çok dikkatli olmak lazım,
motorda kaporta biziz sonuçta! Polisi tebrik ederim. :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında resimleri sitede paylaşmak lazım ama ben mail adresini gönderdim yinede...
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Geçmiş olsun dileklerinde bulunan tüm arkadaşlarım hepiniz sağolun ve kendinize dikkat edin tedbiri elden bırakmayın.

Bu arada bugün Gaziosmanpaşa trafik şubeye gittim benim motorun ruhsatında ilk muayene geçerlilik süresi 02.05.2007 yazıyordu onu beni yarım saat bekleterek hiçbir ücret talep etmeden 02.05.2009 yaptılar eskisinin üzerine yeni tarihi yazıp tekrar pvc'lediler bilginiz olsun artık muayene 3 yıl sonra gidip sizlerde yaptırın muayeneye falan gitmeyin beni burada daha önce bu konuda bilgilendirip uyaran arkadaşlarıma çok teşekkürler ediyorum.:bounce: :bounce: bu topik'i seviyorum:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bildiğimiz trafik şubemi dediğin yer yoksa muayene istasyonumu bende gidecem vakti geldi...
 
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
balayyusuf hocam geçmiş olsun:rendeer: yeni sl alan arkadaşlara hayırlı olsun...
swort ruhsatta yazan trafik tescile gidicen muayene süresi eski kanuna göre yazılmış değiştirmek istiyorum dicen,yok olamaz derlerse biraz diretcen yok diretemem vaktim yok dersen takipçiye vercen sorun çözülcek ben kendim gittim bir saatimi falan aldı benim de balayyusuf hocam gibi yeni tarihi üzerine yazdılar.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Balay yusuf kardeşim geçmiş olsun,:rendeer: bu arada olaya müdahil olan polis arkadaşıda hassaten tebrik ve takdir ediyorum. :cat:
Geçen bi tanesi ben gidemiyorum sen de gitme diyerek üstüme kırdı trafikte. botum soldan tretuara sıkıştı ve botun önü açıldı. Arkamda eşim vardı o nedenle bulaşmadım da. Allaha havale edip devam ettim
Tanzimo kardeşim, sizede geçmiş olsun, anca gece yarısında vakit bulup birşeyler yazabildim, kusura kalmayın.

Arkadaşım Oldwolf nick'li arkadaşımıızın kullanmış olduğu 295'nci sayfada fotosu olan SİSİBAR'dan istiyorsan sana gönderebilirim. Fiyatı 70ytl.:cat:
Arkadaşım kısa ve farklı bir model var istiyorsan msn'den fotoyu gönderebilirim.Fiyatı 60ytl.'dir.

Jameika kardeşim ilgin için sağolasın, notuma aldım, ekonomiksel olarak müsait olduğumda rahatsız ederim inşallah. Diğer bir model nasıl bir şey hocam! MSN'den mümkün ise resmini bende isterim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst